اعزام تیم‌ پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، محمدرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس ۵ تیم پزشکی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه اراک با هدف محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام شد.

وی افزود: در این تیم‌های پزشک، پرستار و کارشناس حضور دارد که این افراد به مناطق محروم شهرستان فراهان و روستاهای آقازیارت،کودزر، اِیر، امیرآباد و سروقان اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در این طرح مانند سال‌های گذشته مردم به صورت رایگان می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند که این مهم خدمت ارزشمند و مهمی به مردم مناطق محروم استان مرکزی است.

رضایی خاطرنشان کرد: در این طرح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ارائه داروی رایگان، خدمات ویزیت رایگان و سنجش سلامت توسط پزشکان اعزامی کانون بسیج جامعه پزشکی ناحیه اراک در منطقه محروم  فراهان و روستاهای محروم استان مرکزی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در این اعزام نهادهایی مانند بهداری ناجا، مرکز آموزشی مالک اشتر، مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی، بیمارستان قدس، مرکز بهداشت شهرستان اراک و فراهان و سپاه ناحیه فراهان فعالیت و همکاری دارند.

طبق سنوات گذشته ، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی ناحیه اراک در منطقه محروم شهرستان فراهان  و ارائه داروی رایگان، خدمات ویزیت رایگان و سنجش سلامت، از دیگر خدماتی است انجام می شود.

این اعزام با همکاری بهداری ناجا ، مرکز آموزشی مالک اشتر ، مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی، بیمارستان قدس، مرکز بهداشت شهرستان اراک و فراهان و سپاه ناحیه فراهان انجام صورت گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.