پیشنهاد تعجب بر انگیز یک عضو شورای شهر اراک

مرکزی دیلی : جدا عالیجنابان عضو شورای شهر اراک درباره امانت بیت المال چگونه فکر می کنند؟ متاسفانه قبلا هم گفتیم و کسی هم نشنید که سرمایه های شهری اراک میراث شخصی هیچ مسئول و یا نماینده ای نیست که بخواهد غیر کارشناسی و غیر مسئولانه بذل و بخشش کند. ایکاش برخی اعضای شورای شهر به اندازه جایگاهی که در آن قرار دارند تدبیر هم داشتند. نمی دانیم این چه اصراری است که بخواهند ثابت کنند جوانان شهر اراک مشتاق داشتن تیم فوتبال آنهم دست یکمی است. نمی دانیم چه اصراری است بخواهیم برای این خواسته ای که انشاء الله برای گرفتن عکس های یادگاری نبوده باشد از بیت المال هزینه کنیم.نمی دانیم چرا هیچ مرجع نظارتی پیگیر این حق پایمال شده مردم شهر اراک نیست که بیت المال براحتی نابود شد و حتی کمترین نتیجه ای هم نداد. ایکاش قانونی وجود داشت که مبالغ هزینه شده از بیت المال از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری گرفته می شد و به خزانه شهرداری برگردانده می شد که متاسفانه… بگذریم…

به گزارش مرکزی دیلی ، سایت شورای شهر اراک در گزارشی از کمیسیون برنامه و بودجه شورا اینچنین نوشت :

برای جبران اشتباهات، یک تیم از لیگ یک خریداری و به همیاری استانداری تحویل دهید

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک، شنبه ۴ خرداد ماه، با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و معاون اداری مالی شهرداری، به بررسی نامه های واصله پرداخت.

سیدعلی قائم مقامی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک، در خصوص مهمترین موضوعات مطرح شده در کمیسیون عنوان کرد: علیرغم سقوط تیم فوتبال شهرداری اراک و ناکامی این تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور، درخواستی از سوی شهرداری مطرح شد، مبنی بر اینکه تیم های پایه فوتبال از جمله نونهالان، امید و جوانان همچنان تحت پوشش شهرداری فعالیت نمایند و تنها تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری به همیاری استانداری واگذار گردد، که این موضوع پس از طرح در جلسه و اظهار نظر اعضا مورد موافقت قرار گرفت و مقرر گشت؛ علاوه بر تیم های سپک تاکرا و هاکی که در حال حاضر توسط شهرداری اراک حمایت می شوند تیم های پایه فوتبال نیز از حمایت شهرداری برخوردار باشند.

قائم مقامی، ادامه داد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشکلات و دلایل سقوط تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته دو باشگاه های کشور، به سیاست غلط مسئولین در امر تیم داری بر می گردد، پیشنهاد می شود؛ شهرداری با صرف هزینه ۵۰۰ میلیون تومان، یک تیم از دسته یک خریداری و به همیاری واگذار کند.

وی همچنین در ارتباط با این موضوع که برخی از شهروندان برای املاک خود از شهرداری، تقاضای پارکینگ اضافه دارند، گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با پیشنهاد شهرداری، مبنی بر اینکه میزان افزایش سطح اشغال در صورتی پذیرفته شود که ۵۰ درصد ارزش افزوده آن به شهرداری تعلق گیرد، موافقت نمود.

در ادامه حسن قربانی، شهردار اراک، اظهار داشت: امروز اولین گروه از پرسنل شهرداری به مشهد مقدس وارد شده و از زائرسرای خریداری شده استفاده خواهند کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه دکتر کاظمی، رییس شورا به همراه شهردار و دیگر اعضای شورای اسلامی، به مناسبت میلاد مولود کعبه، حضرت علی(ع)، از پرسنل مرد شورای اسلامی شهر اراک تقدیر و به رسم یاد بود، لوح سپاس و هدایای نقدی به ایشان اهدا نمودند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. تیر ۲۱, ۱۳۹۲

    […] پیشنهاد تعجب بر انگیز یک عضو شورای شهر اراک […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.