مدیران جدید آلومینیوم تعصبی به ورزش ندارند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، صمد محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – افزود: با این شرایط نامساعدی که باشگاه از لحاظ مالی دارد ما همواره منتظر حمایت‌های هیات مدیره و مدیرعامل جدید کارخانه از باشگاه بودیم، اما در این مدت هیچ کس پاسخگو نبوده و در نهایت به ما اعلام کردند که شرکت نقدینگی ندارد و شما منابع مالی خود را از راه‌های دیگری جذب کنید.

وی افزود: می‌گویند بروید وام بگیرید و تیم را اداره کنید، مگر می‌شود آلومینیوم با آن عظمت پول برای اداره تیم فوتبال نداشته باشد، ولی باز هم ما برای این که کار فوتبال شهر راه بیفتد قبول کردیم وام بگیریم، اما شرکت سند یا ضمانتنامه بانکی برای گرفتن وام به ما نمی‌دهد. با دست خالی و شخصی هم که نمی‌شود برای اداره تیم فوتبال وام گرفت.

وی اظهار کرد: در دیدارهای اولیه ما با اعضا هیات مدیره جدید همه آنها حرف‌های قشنگی زدند و دم از حمایت و توسعه ورزش می‌زدند ولی مثل اینکه حمایت‌ها فقط در همان حد حرف بود و تعصبی به ورزش اراک و فوتبال این شهر ندارند.

محمدی ادامه داد: مردم اراک تا کی باید بدلیل عدم حمایت صنایع از ورزش سر خورده ورزش بشوند. صنایعی که آلایندگی و بیماری‌ها برای مردم به ارمغان آورده‌اند ولی حاضر به خرج کردن پولی برای همین مردم نیستند.

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: تیم امسال در بهترین زمان تمرینات خود را آغاز کرد، مربی خوبی گرفت، یارگیری مناسبی داشت و اردوهای منسجمی برگزار کرد. اگر کارخانه کمی حمایت می‌کرد شک نکنید جزو مدعی‌های اصلی صعود به لیگ برتر بودیم البته هنوز هم اگر مدیران آلومینیوم بخواهند و کمک کنند می‌توان به تیم کمک کرد. اکثر بازیکنان رقمی از قرارداد خود را که قرار بود چند ماه پیش بگیرند هنوز دریافت نکرده‌اند، باشگاه پولی برای سفر به سایر شهرها و انجام مسابقات ندارد و بعد از همین بازی آخر تیم با اتوبوس از سیرجان به اراک برگشت .

وی افزود: بدلیل فشردگی بازی‌ها بعد از هر مسابقه تیم باید آماده سفر به مقصد بعدی باشد، اما در حال حاضر باشگاه برای هر سفر با چالش بزرگی روبروست و این شرایط به تیم صدماتی میزند که جبران‌ناپذیر خواهد بود.

محمدی در پایان گفت: ما به اعضای جدید هیئت مدیره کارخانه هم اعلام کردیم اگر مشکل از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است، خودمان کنار می‌رویم که دوستان راحت باشند، ولی با این رفتار فوتبال را نابود نکنند مگر آلومینیم اینقدر ضعیف است که از پس یک تیم لیگ یکی هم بر نمی‌آید؟

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.