بصیرت آفرینی و مهارت افزایی ماموریت اصلی بسیج رسانه است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار ایرنا حیدر جهانبخشی روز دوشنبه در نخستین نشست فعالان رسانه ای خمین در بیت تاریخی امام ( ره ) افزود: اصحاب رسانه با حرکت در مسیر گسترش آرمانهای انقلاب اسلامی در سطح داخلی و بین المللی، گسترش اخلاق و نهضت علم آموزی می توانند اهداف امام(ره) و رهبری را تحقق بخشند.
وی گفت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با توکل بر خدا، وحدت و تبعیت از امام خمینی(ره) توانست دشمنان را شکست دهد.
جهانبخشی بیان کرد: بدلیل توانمندی بالای شهرستان خمین، اولین نشست بسیج رسانه استان مرکزی در این شهرستان برگزار شد.
مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: بسیج رسانه در تولید اخبار و اطلاع رسانی، بر کیفیت بسیار تاکید دارد.
وی اضافه کرد: تشکیل بسیج رسانه می تواند بستر لازم برای گسترش بسیج در جهان اسلام برای مقابله با استکبار جهانی را فراهم کند.
امام جمعه خمین نیز در این آیین گفت: اگر اطلاع رسانی دقیق و صحیح باشد در پیشرفت و رفع مشکلات جامعه در حوزه های اقتصادی، علمی و نظامی تاثیر بسیار مهمی دارد.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: قرآن کریم عادل بودن، معتمد، زبده و داشتن ایمان را از مهمترین ویژگی های خبرنگاران بیان کرده است.
وی تصریح کرد: انعکاس دقیق اخبار، شناسایی مشکلات و استفاده از راهکارهای کارشناسانه برای رفع کمبودها از مهمترین مسوولیت های خبرنگاران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز گفت: رسانه در قرن حاضر به عنوان یکی از ابزارهای مهم در بازگویی ابعاد مختلف انقلاب و صدور پیام آن به سراسر دنیا نقش بسیار چشمگیری دارد.
سرهنگ مسعود اسدی افزود: اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس توانستند با انتشار و به تصویر کشیدن تلاش و مجاهدت رزمندگان، مردم کشو را آگاه کنند.
در این نشست بیش از ده نفر از خبرنگاران رسانه های جمعی و اصحاب مطبوعات شهرستان خمین شرکت داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.