مشارکت بیش از ۱۷ هزار و ۲۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، مجید مشهدی میقانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: سال گذشته ۵ هزار و ۲۱۸ یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از خدمات نهاد کمیته امداد حضرت امام(ره) بهره‌مند شدند که امسال این رقم به ۶ هزار و ۸۰۱ نفر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۱۴ حامی در سطح استان این تعداد یتیم را اکرام کردند و رقمی بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از طرف حامیان به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

مشهدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار نفر به تعداد حامیان اضافه شده و درحال حاضر ۱۷ هزار و ۲۹۷ حامی در سطح استان وجود دارد که در طی چهار ماه اول سال جاری تاکنون ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نهاد کمیته امداد کمک کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته به طور میانگین از هر حامی در قالب دو طرح محسنین و ایتام ۳۹  هزار تومان دریافت و به هرخانواده بالغ بر ۱۱۶ هزار تومان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کمک به ایتام و جذب حامیان از رسالت‌های نهاد کمیته امداد است افزود: هر فردی با مشارکت در  طرح خداپسندانه اکرام ایتام می‌تواند حامی معنوی و مادی یک یا چند یتیم شود که هر ماه برای هر یتیم با حداقل پرداخت ۲۰ هزار تومان به حساب یتیم مورد نظر دل آنها و مادران یتیم‌دار را شاد کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان افزود: در طرح محسنین نیز هر فردی می‌تواند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان در ماه حامی معنوی و مادی خانواده ای که سرپرست آن به دلیل بیماری و از کارافتادگی توان کار ندارد باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.