بهره برداری از نخستین واحد تولید کننده اسپری های تنفسی ایران در ساوه

نخستین واحد تولید کننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی در سطح کشور با حضور استاندار مرکزی و  تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از ایرنا، این واحد کارخانه دارو با سرمایه گذاری با اعتباری بیش از ۵۰ میلیون یورو و با خطوطی پیشرفته و تمام اتوماتیک از ابتدای تولید تا بسته بندی نهایی و بر اساس ضوابط Eu GMP و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر با تولید انواع دارو و مکمل های دارویی و نیز به عنوان نخستین تولیدکننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی در ایران به بهره برداری رسید.

 این واحد داروسازی نمونه‌ای از یک واحد تولیدی در خاورمیانه و حتی اروپا بوده که با انتقال تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید تحت لیسانس دارو و مکمل های دارویی با کیفیتی رقابتی با اروپا و آمریکا در کشور می‌کند.

در ادامه با حضور استاندار مرکزی، شرکت فن آوران ارتباطات و اطلاعات با سرمایه گذاری بیش از سه میلیون دلار و اشتغال به کار ۶۰ نفر که در حوزه تولیدات تجهیزات الکترونیکی تلفن همراه فعالیت دارد، افتتاح شد.

بازدید و آغاز به کار کلانتری ۱۳ علوی واقع در شهرک علوی ساوه، دیدار با خانواده معظم شهید محمدمعین نعمتی و افتتاح شرکت تولید کننده مواد اولیه ظروف یکبار مصرف و بسته‌بندی در شهر صنعتی نوبران با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به شهرستان ساوه است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.