فراخوانی اعضای گردان های عاشورا در شهرستان اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه اراک به خبرنگار ایرنا در محل این تمرین بسیجیان در منطقه مرزیجران در مقر تیپ یکم روح الله گفت: بسیجیان فعال عضو گردان های عاشورا در شهرستان اراک به استعداد دو هزار و ۶۰۰ نفر طی مدت دو روز ، آموزش هایی از قبیل تاکتیک، پیاده روی، رزم شبانه، ایست و بازرسی و انفجارات را فرا می گیرند.
پاسدار محمد رضا رضایی افزود: در هفته اخیر یک هزار و ۴۰۰ نفر از بسیجیان داودآباد، ابراهیم آباد و ساروق با حضور در پایگاه های مقاومت بسیج این مناطق در کلاس های تداوم آموزشی شرکت کردند.
وی بیان کرد: فراخوانی بسیجیان مقدمه ای برای حضور گردان های بیت المقدس در رزمایش بزرگی است که آبان ماه امسال در سطح شهرستان اراک برگزار خواهد شد.
در ادامه این تمرین نظامی، مسوول موسسه آموزشی کوثر سپاه در قم در سخنانی مبسوط با تشریح وقایع دوران انقلاب اسلامی، ناکامی های دشمنان از ناامنی های کشور و جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان را یادآور شد و گفت: سرانجام ملت ایران پیروزمندانه از صحنه جنگ بیرون آمد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر علیزاده افزود: به رغم تمامی توطئه ها و فشارهای ناشی از تحریم های اقتصادی دنیای استکبار، انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شد و سرآغازی برای خیزش های اسلامی در کشورهای مختلف شد.
وی بیان کرد: حملات شهادت طلبانه، پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه مقابل رژیم صهیونیستی و سپس قیام مردم غزه و پیروزی آنها در جنگ های هشت، ۲۲ و ۵۱ روزه برخی از نمونه های ایستادگی مسلمانان مقابل استکبار است.
سردار علیزاده گفت: با ناکامی آمریکا در مقابل ایران در جنگ رویارو، با تحریم های فلج کننده کشورمان را در تنگنا قرار داد، اما هر روز صنایع تسلیحاتی ایران بیشتر از گذشته قدرت پیدا کرد و نه تنها بین مردم و نظام فاصله نیفتاد بلکه روزهای قدس و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هر سال شلوغ تر از سال قبل بود و شمار بیشتری از مردم حضور می یابند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.