خطبه های نماز جمعه اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی افزایش کیفیت تولید و همچنین جدیت و تلاش همراه با دانش، می تواند ما را با شتاب بیشتر به سمت رشد و توسعه سوق دهد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که در مقابل هر تهدیدی توان و ظرفیت دفاعی بسیار قوی دارد و دشمن به خصوص امریکا بداند که اجازه نمی دهیم در کشورمان جایی برای خود باز کند .

دری نجف آبادی تصریح کرد: به برکت خون شهدا و حرکت در مسیر امام راحل و رهبر انقلاب است که امروز ایران به عنوان یک کشور تاثیر گذار و مهم در منطقه شناخته می شود و باید با هوشیاری راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیر اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از عرصه های تلاش و جهاد در جهت رشد کشور عرصه اقتصادی است که باید با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی زمینه بروز رشد اقتصادی و توسعه پایدار در کشور فراهم شود.

وی یادآور شد: پیشرفت علمی که همراه و با اخلاق و تقوا نباشد ثمره ای ندارد، اما اصل پیشرفت در جامعه اسلامی رشد بر مبنای اخلاقیات است و در واقع نظام اسلامی رشد همه جانبه و پیشرفت های بشردوستانه را دنبال می کند.

دری نجف آبادی بیان داشت: امروز اقدامات آل سعود جنایتکار، گروه های تکفیری و داعش در منطقه شرایط تاسف باری را رقم زده است و دیگر کشورها نیز در مقابل این جنایات سکوت می کنند، در چنین شرایطی است که ضرورت هوشیاری مسلمانان و ملت اسلام نمایان می شود.

گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور، هفته تعاون و هفته پدافند هوایی از دیگر موضوعات مورد اشاره نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.