روایتی تلخ از عوض کردن دین و دنیا با …

مرکزی دیلی : براستی اعضای شورا اگر همین یک کار اشتباه را هم انجام داده باشند که برای شهر هزینه ای سنگین محسوب می شود الان نباید از تک تک شهروندان مطلوم اراکی عذرخواهی کنند؟ البته بماند که نباید سراغی از دستگاه های نظارتی بر شورا و شهرداری بگیریم چون اصلا آنها مقصر نبوده اند!!! آیا هیچکدام از مسئولین استان و شهر اراک جرات دارد بگوید با این ۸ میلیارد تومان چند خیابان را می توان تعریض کرد و یا مشکلات ریز و درشت چند محله و معبر را بر طرف کرد و چند نفر از شهروندان بطور مستقیم از این خدمات بهره خواهند برد؟ آیا کسی مردانگی اعلام نام و تعداد افردای که از این سفره تیم شهرداری بهره برده اند و الان در شکست های این تیم شریک محسوب می شوند را دارد؟ آیا شهروندانی که از این اشتباه شورا متضرر شده اند از آن جوانان فوتبالدوستی که قبلا در جلسات برای آنها سینه چاک بودند بیشتر نیست؟ راستی هنوز هم حضرات شورای شهر نفرموده اند آن آمارهایی که در مصاحبه های خود ارائه می دادند را از کجا می آوردند؟

الان باید چه کسی بابت بازی سیاسی و تبلیغاتی ایشان با جوانان این شهر و به قیمت هزینه سنگین برای مدیریت شهری اراک و آسیب های متعدد به شهروندان بابت هدر دادن بیت المال و وقت گرانتر از طلای مردم از ایشان عذر خواهی کند؟ براستی اعضای محترم شورای شهر ، مردم فهیم و مظلوم شهر اراک را چه فرض کرده اند که الان بعد از شش سال لب به انتقاد می گشایند؟ مگر همین بزرگواران نبودند که این چند ساله زمینه ریخت و پاش از بیت المال را به نام تیم شهرداری فراهم نمودند و به اعتراف خودشان این پول هنگفت از سرمایه عمران و آبادانی شهر اراک دور ریخته شد و حالا هم ژست کارشناس به خودشان می گیرند که ما از اول هم می دانستیم و اگر فلان بود بهمان می شد.

با فرض اینکه از اول هم می دانستند که این روشی که در مدیریت شهری اتخاذ نموده اند جوابگوی مشکلات شهر که نیست بلکه هزاران مشکل به مشکلات شهروندان می افزاید آیا این خیانت به رای مردم نیست که شش سال را زبان به کام بگیرند و با همه اشتباهات سازش کنند و با آن ادعاهای آنچنانی از اسلام و خدمتگزاری به مردم و اینکه دینشان را با دنیایشان عوض نمی کنند ، از ایشان که حداقل بالغ و عاقل هستند! بعید است که الان بجای عذر خواهی از مردم اینطور طلبکارانه و مدعی ، تقصیر را به گردن دیگران بیندازند و ساده لوحانه با این ترفند های وقیح بخواهند خودشان را تطهیر کنند.مگر کمیسیون نظارت و فرهنگی و مدیر و اعضای شورای شهر کسانی به غیر از اینها بودند که حالا می خواهید بازی کی بود کی بود من نبودم راه بیندازید؟!

وقتی بارها و بارها توسط منتقدان عنوان شد که مگر شما متخصص هستید که نظرات غیر تخصصی و غیر کارشناسی خود را به مردم اراک تحمیل می کنید و چرا در این امور از کارشناسان نخبه و متعهد استان استفاده نمی کنید ،  دوستان شورا داد سخن بر می آوردند که می خواهند شورا را تخریب کنند و حتی گوشه و کنار تهدید به شکایت هم شنیده شد فقط برای اینکه هیچکس حق ندارد نسبت به کار آموزی اعضای شورا آنهم با هزینه ای سنگین برای شهر و شهروندان انتقاد کند. البته اگر هم بنای تخریب بود خود اعضای شورا بسیار بیشتر و بهتر از هر تخریب چی وجهه خود را نزد مردم خراب کردند و البته تنها راه برای جلوگیری از این تخریب هم عذر خواهی و طلب بخشایش از مردم است. اعضای محترم شورای اسلامی شهر اراک! باور بفرمایید فردا که این تریبون از شما گرفته شود و مردم به شما رای ندهند بکلی از صحنه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی شهر اراک حذف خواهید شد و حتی فرصت عذرخواهی را هم نخواهید داشت. پس تا دیر نشده بجنبید…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت شورای شهر ، کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، یکشنبه ۸ اردیبهشت با حضور اعضای کمیسیون، معاون فرهنگی اجتماعی، معاون اداری مالی شهرداری، مشاور استاندار و رییس هیئت فوتبال استان مرکزی، با محوریت بررسی وضعیت تیم فوتبال شهرداری اراک، برگزار شد.

اشرف بهادری، نائب رییس شورا و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، ضمن تبریک ۹ اردیبهشت، روز شوراها، در خصوص نامه ارسالی از هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: شورای اسلامی با رویکرد مثبت و با نیت ایجاد شور و هیجان در میان جوانان شهر در خصوص تیم فوتبال حرفه ای شهر اراک سرمایه گذاری نمود ولی شرایط بر وفق مراد پیش نرفت به همین منظور تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

بهادری، افزود: طبق نظر اعضای شورای اسلامی تا پایان این فصل، بودجه فوتبال مشخص شده و این تیم متعلق به شهرداری باقی خواهد ماند؛ اما برای سال آتی این بودجه به ورزش همگانی اختصاص داده خواهد شد. همچنین از مهم ترین نکات این جلسه، ثبت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک است که به تصویب شورای اسلامی رسید و تقاضا دارم هرچه سریع تر پیگیری های آن صورت پذیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، ادامه داد: متاسفانه با این که در فصل گذشته ۸ میلیارد تومان از بودجه شهرداری به فوتبال اختصاص پیدا کرد ولی به هر دلیل نتیجه مطلوب حاصل نشد و موجب نارضایتی هواداران تیم و شهروندان گردید.

دکتر علی رجایی، رییس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر اراک، اظهار داشت: بنده از ابتدا با حضور فوتبال در شهرداری مخالف بودم؛ چرا که شرایط برای حضور تیم فوتبال را به صلاح شهر و شهرداری ندیدم و البته به این معنی نیست که با ورزش مخالف هستم. با این اعتبار می شد فعالیت های عظیم و عام المنفعه برای شهروندان ترتیب داد، با توجه به این که شهرداری از حق الناس تامین اعتبار می نماید؛ این اقدام با شرایط فعلی عاقلانه به نظر نمی رسد.

سید علی قائم مقامی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک، در این راستا عنوان نمود: یک مدیریت موفق به نکاتی همچون ساعت، سازماندهی، آمار و اطلاعات، عملیات و تهیه طرح و برنامه توجه ویژه دارد و این مراحل را سرلوحه اقدامات خود قرار می دهد.

وی، خاطرنشان کرد: اگر به این نکات دقت می شد روی دیگر فوتبال حرفه ای که به نوعی صنعت بزرگی است را مشاهده می نمودیم، اما نگاه شورای اسلامی و شهرداری بدین گونه نبود. می توان با داشتن یک تیم فوتبال در لیگ یک سرمایه و ثمرات بزرگی را به شهر روانه ساخت ولی متاسفانه کار به کاردان سپرده نشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.