معاون سیاسی استانداری مرکزی به احزاب اعتقاد دارد؟

مرکزی دیلی : با عرض خسته نباشید به جناب آقای نصر الهی باید عرض کنیم ایکاش صادقانه می فرمودید که چقدر به فعالیت احزاب اعتقاد دارید و البته ایکاش این اظهارات احتمالی شما با مواضع ، سیاست گذاری ها و تصمیمات سالهای اخیرتان مطابقت و همخوانی دارد. براستی چرا وضعیت فعالیت احزاب در استان اینگونه است؟

به گزارش مرکزی دیلی؛ ابوالقاسم نصراللهی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: احزاب در کشور ما فعالیت چندانی ندارند.

وی با بیان اینکه “فعالیت احزاب در ایران منوط به رخدادهای سیاسی در کشور شده است” افزود: اکثرا در زمان انتخابات شاهد فعالیت و اعلام موضع احزاب هستیم و در طول سال نمودی از حرکت‌های سیاسی آنها نمی‌بینیم.

نصراللهی عنوان کرد: باید تشویق و ترغیبی در جامعه صورت گیرد که بتوان از این پتانسیل و ظرفیت در فضای مناسب استفاده شود تا به واسطه حرکت‌ها و موضع‌گیری احزاب، فضای کشور پرشور و طوفنده‌تر باشد و فضای نقد، تحلیل، تبیین و بررسی مسائل در جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه “در سایه نقدها، تحلیل‌ها و تبیین‌ها، بیان اهداف و نظرات کشور از هیجان و جایگاه ویژه برخوردار خواهد بود” اضافه کرد: متاسفانه نه تنها در استان مرکزی، در هیچ نقطه‌ای از کشور شاهد فعالیت احزاب نیستیم در صورتی که حضور و فعالیت آنها می‌تواند در مسائل کشور تاثیر مثبتی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در خصوص نگاه مردم به احزاب گفت: نگاه مردم به احزاب متفاوت است نمی‌توان به صورت دقیق گفت که نگاه مردم مثبت یا منفی است. برخی موافق و برخی مخالفند که البته دلیل این دیدگاه‌های متفاوت کندی کار احزاب است و اینکه هیچ تلاشی را برای ایجاد جلوه خاص حزبی و تشکیلاتی ارائه نداده‌اند.

نصراللهی با اشاره به اینکه “مردم با توجه به آثار امور در کشور نظر می‌دهند و به دلیل اینکه فعالیت حزب‌ها فقط در زمان انتخابات است دیدگاه‌ها متفاوت است” عنوان کرد: امید داریم که روز به روز شاهد حرکت‌های نو در کشور باشیم که البته همین طور نیز است. کشور گام به گام در حال پیشرفت به جلو و حرکت‌های جدیدی است و امیداواریم که هرچه جلوتر می‌رویم فضا و عرصه روشن‌تری را شاهد باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.