تشکر ویژه شهردار از اعضای شورای شهر بخاطر…!!!!!

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت شهرداری اراک ؛ طی مراسمی حسن قربانی شهردار اراک، به مناسبت گرامی‌ داشت روز شوراها و به رسم یاد بود، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آورد و اذعان داشت: این روز با شکوه را به همه‌ اعضای شورای اسلامی که با وظیفه‌ شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می ‌نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه‌ شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می‌ نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از ایزدمنان خدمت‌ رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و همه‌ شهروندان شریف و صدیق شهر اراک را مسالت دارم.

البته سایت شورای شهر هم درباره این نشست چنین نوشت :

صحن رسمی شورای اسلامی شهر اراک، دوشنبه ۹ اردیبهشت، با حضور اعضای شورای اسلامی، شهردار، معاون اداری مالی، مدیر اداره روابط عمومی شهرداری و مدیر عامل شرکت نیک اندیش شهباز، با محوریت ارائه گزارش طراحی سیستم نوین آموزشی و بررسی نامه های واصله ، برگزار شد.

دکتر منوچهر کاظمی، رییس شورای اسلامی شهر اراک، در معرفی شرکت نیک اندیش شهباز، عنوان نمود: سیستم آموزش نوین برای اولین بار در سطح خاورمیانه در ایران و در اراک در حال اجرا می باشد؛ که این طرح بعد از گذشت ۱۰ سال تلاش و تفکر به این مرحله رسیده است و با ارائه راهکار آموزشی می تواند بسیاری از مسائل و معضلات شهری را رفع کند.

رییس شورای اسلامی شهر اراک، ادامه داد: سرمایه انسانی باید آموزش داده شود تا دانش آن ها به مهارت تبدیل شده و با این روند نگرش ها در جهت بهبود شرایط شهر و شهروندان پیش رود. لذا با این سیستم آموزشی و استفاده از ابزار مناسب می توان ابتدا فرهنگ استفاده از خدمات را آموزش داد و بعد خدمات شهری را وارد نمود؛ چرا که بسیاری از معضلات شهری از فقر فرهنگی شهروندان نشأت می گیرد، به همین منظور از شهرداری اراک تقاضا می گردد با شرکت نیک اندیش شهباز همکاری نموده و در راستای نیل به اهداف از خدمات این شرکت بهره مند شود.

در ادامه فریبا آباقری، رییس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر اراک، اظهار داشت: در بودجه سال ۹۲، سازمان های ذی ربط شهرداری، ۳ درصد از کل بودجه به آموزش و مسائل فرهنگی مربوط به همان سازمان اختصاص داده شده است، سازمان های شهرداری با عقد قرارداد با این شرکت آموزشی می توانند آموزش و فرهنگ سازی مناسب را برای پرسنل خود و شهروندان تدارک ببینند.

در خاتمه این جلسه شهردار اراک، به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و به رسم یاد بود، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات اعضای شورای شهر تقدیر به عمل آورد و اذعان داشت: این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شورا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند؛ تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و همه ی شهروندان شریف و صدیق شهر اراک را مسالت دارم.

همچنین ریاست شورای اسلامی، ضمن تبریک روز زن، از بانوان عضو شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدیه سپاسگذاری نمود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.