شناسایی ۵۰۰ بازی بومی و محلی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سعید ملکی پیش از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه بانوان استان مرکزی اظهار داشت: ۵۰۰ بازی بومی و محلی در استان مرکزی شناسایی شده اند که به زودی اطلاعات این بازی ها چاپ و منتشر می شود.

وی با اشاره به طرح توسعه ورزش بانوان در روستاهای استان مرکزی اظهار داشت: طرح گسترش ورزش بانوان در روستاها سعی دارد سطح ورزش را ارتقا داده و سبب توانمندسازی و روحیه بانشاط در میان بانوان شود.

ملکی تصریح کرد: مقرر شد که این طرح در شش ماهه دوم سال ۹۴ در اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده و نیز دارای شرایط ویژه در روستاهای هدف اجرایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به تعداد روستاهای مورد نظر به منظور اجرای این طرح گفت: طرح توسعه ورزش بانوان در روستاها قرار است در دو روستای خنداب، چهار روستای اراک، سه روستای دلیجان، سه روستای آشتیان، دو روستای کمیجان، چهار روستای شازند، سه روستای زرندیه، سه روستای ساوه، سه روستای محلات و یک روستای فراهان اجرا شود.

وی افزود: یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح در استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

ملکی یادآور شد: اهمیت ورزش و فواید و تاثیر آن بر جامعه و افراد موضوعی است که نمی توان به سادگی از آن عبور کرد و ما به دنبال توسعه ورزش های بومی و محلی و متمرکز کردن آن هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: در نظر داریم فعالیت های مربوط به بانوان را به صورت متمرکز در روستاهایی که دارای فضاهای مورد نظر هستند، انجام دهیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.