اقامت بیش از ۲۸۶ هزار مسافر نوروزی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمحمد حسینی ظهرامروز در نشست ستاد تسهیلات سفراستان مرکزی بااشاره به پایان دور نخست سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم سفرهای نوروزی اظهار داشت: برای برنامه‌ریزی بهتر در دور دوم سفرها نقاط ‏قوت و ضعف عملکرد ستاد مورد بررسی قرار گرفت که البته خوشبختانه در ارزیابی صورت گرفته از عملکرد اعصای ستاد تسهیلات سفر در استان مرکزی، وضعیت عملکرد ستاد و اعضای کمیته‌های خدمات سفر مطلوب ارزیابی شده است.

وی افزود: باتوجه به‌‏گزارش‌های ارائه شده، در ۲تا ۳موضوع مشکلاتی وجود دارد که مقرر شد تا این موضوعات را اعضای کمیته ها پیگیری ‏و حل کنند تا در دور دوم سفرهای نوروزی شاهد افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی باشیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی تصریح کرد: تامین ناقص میوه و کیفیت نامناسب آن، سرویس ندادن برخی عابر ‏بانک‌ها از مهمترین گله‌مندی‌های مردم بوده که باید در نیمه دوم ایام نوروز با همکاری دستگاه های مسئول برطرف شود.‏

حسینی خاطرنشان کرد: انتظار است جایگاه‌های سوخت این استان عملکرد بهتری در ایام باقی مانده تعطیلات نوروزی داشته باشند.‏

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بااشاره به فرارسیدن دور دوم سفرهای نوروزی گفت: برای دور دوم سفرها آماده می‌شویم و اعضای کمیته ها واعضای ستاد خدمات سفر در حال برنامه ریزی ‏هستند که بتوانیم دور دوم سفرها را مطلوب ترخدمات رسانی کنیم که امیدواریم که در ادامه سفرهای نوروزی هم‏وطنان به استان مرکزی شاهد ارائه خدمات و سرویس های مطلوب و خوبی باشیم.‏

وی تصریح کرد: در دور دوم با توجه به حجم قابل توجه سفرها خدمات جدی‌تری را ‏داریم که بحث اسکان و امداد و نجات در جاده ها و نظارت بر عملکرد اصناف و ارائه امکانات مورد نیاز ‏موادغذایی، میوه و تره بار بصورت مطلوب از جانب دستگاه‌های ذیربط در دستور کار قرار می‌گیرد.‏

حسینی خاطرنشان کرد: کمیته امنیت با محوریت عوامل انتظامی یکی از فعالترین کمیته های ستاد خدمات سفر استان بوده که با فعالیت ‏شبانه‌روزی رضایت‌مندی و توفیق جدی در مهار تهدیدهای امنیتی و انتظامی صورت گرفته است.‏

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی بااشاره به اسکان مسافران نوروزی در استان مرکزی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۸۶هزار نفر در هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، منازل استیجاری، اقامت‏گاه‌های موقت، کلاس مدارس و میهمان سرای ادارات اسکان یافته‌اند.‏

حسینی افزود: در این مدت ۱۷۴مورد بازدید نظارتی از هتل ‏ها، مهمانپذیرها، رستوران ها و مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی این استان داشته اند که در آن ۳مورد تذکر، ۳مورد ‏اخطار داده شده و یک پرونده شکایت نیز در دست بررسی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.