برگزاری همایش روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها به میزبانی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس ارز اراک، مسعود آبایی عصر دیروز در صحن رسمی شورای کلانشهر اراک گفت: این نشست که پنجمین نشست مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرهای دوره چهارم شوراها محسوب می‌شود با حضور روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها به مدت دو روز در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین سیاست‌های کلی شوراهای اسلامی کشور و بررسی مشکلات شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان در بخش‌های صنعت اعم از واگن‌سازی، ساخت ماشین‌آلات سنگین و راه‌سازی، ماشین‌آلات هپکو و… و برگزاری تور بازدید از کارخانجات تولید کننده محصولات مرتبط با حوزه مدیریت شهری را به منظور آشنایی روسای شوراهای کلانشهرها و شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور از برنامه‌های جانبی این همایش دو روزه برشمرد.

آبایی در ادامه برگزاری ۴ کمیسیون تخصصی در روز اول و برگزاری همایش عمومی به ریاست مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران و محمد شریفی رئیس شورای کلانشهر اراک را از برنامه‌های اصلی این همایش عنوان کرد.

پیگیری به منظور رفع مشکل برق پاساژ گلستان، بخشش ۵ میلیون بدهی مسجد چهارده معصوم، کمک ۶ میلیونی به یکی از کارکنان شهرداری از ماده ۱۷ و تصویب توافق تهاتر بدهی‌های سپاه منطقه با انجام عقب‌نشینی شهرک پردیس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.