برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور ویژه اساتید و دانشجویان

به گزارش مرکزی دیلی ، هادی غفاری ، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: پیام‌نور استان در سال جاری مسئولیت ۳ رویداد فرهنگی و دانشجویی  مهم  را برعهده دارد. رویداد اول موضوع حمایت مادی از طرح‌های برتر فرهنگی در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی و مذهبی است که بر اساس این طرح استان‌ها می‌توانند طبق دستورالعمل و فرم‌های ارسالی از سوی استان نسبت به معرفی طرح‌های خود در زمینه‌های اشاره شده اقدام نموده و پس از طرح در کمیته ارزیابی و اختصاص بودجه نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام نمایند.

وی ادامه داد: طرح دوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی، هنری در سطح کلیه استان‌ها با موضوعات متنوع و اثرگذار  است، که حمایت از هر دو طرح با تصویب شورای فرهنگی دانشگاه، بر عهده استان مرکزی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان تصریح کرد: از جمله رویداد‌های قرآنی مهم استان و دانشگاه مسابقات قرآن دانشگاه پیانم‌نور است که در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در میان اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

غفاری با تأکید بر لزوم استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها در ترویج و تثبیت زندگی قرآنی در جامعه افزود: نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در ستاد استان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات در ۶ رشته و در دو گروه خواهران و برادران روز سه‌شنبه  ۲۷ مردادماه سال جاری برگزار و برگزیدگان در مرحله کشوری که در شهریور ماه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌گردد حضور پیدا می‌کنند.

غفاری در پایان گفت: رشته‌های اذان، ترتیل،دعا، تحقیق، حفظ ۵ جزء و  ۱۰جزء برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده که امیدواریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان قشر فرهیخته قدم کوچکی برداشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.