اظهارات امام جمعه اراک در آیین افتتاح زائرسرای استان مرکزی درمشهد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا از مشهد، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی زائرسراهای ارزان قیمت استان های مرکزی و هرمزگان در مشهد افزود: آغاز ساخت زائرسراهای ارزان قیمت برای مردم استان مرکزی در آستانه دهه کرامت بسیار مبارک است.
وی ادامه داد: باید در ساخت زائرسراها از اصول معماری بسیار مناسب استفاده شود زیرا باید تا سال ها مورد استفاده مردمی که توان مالی ندارند قرار گیرد تا همگان بتوانند توفیق زیارت حرم نورانی امام رضا(ع) را کسب نمایند.
امام جمعه اراک گفت: در ساخت این مجموعه ها دستگاه های مختلف همکاری لازم را داشته اند و مجموعه استان خراسان رضوی نیز فعالیت های مناسبی را در این زمینه انجام داده اند.
وی افزود: باید استان های مختلف کشور وارد عمل شوند و در این مسیر خداپسندانه گام بردارند تا همه بتوانند از این فرصت به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: مجموعه های مختلف در استان خراسان رضوی توانستند با وحدت در این مسیر گام بردارند و باید از این عزیزان و به خصوص استاندار خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.
محمود زمانی قمی افزود: استان مرکزی نیز در کنار دیگر استانها به خیل عظیم این کار خداپسندانه پیوسته است و قطعا ساخت این زائر سراها می تواند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.
عملیات ساخت زائرسراهای ارزان قیمت استانهای مرکزی و هرمزگان صبح امروز در مشهد مقدس آغاز شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.