کدام میدان اراک پذیرای ماکت ناوچه جوشن خواهد بود؟

به گزارش مرکزی دیلی، اشرف بهادری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، در خصوص تصمیم‌گیری برای نصب ماکت ناوشکن جوشن در یکی از میادین شهر اراک گفت: برای نصب این ماکت کارشناسانی وضعیت میادین را بررسی کردند.

وی با اشاره به اینکه نظر کارشناسان نصب این ماکت در میدان مقابل مسجدالزهرا(س) است، افزود: شورای شهر میدان بسیج را برای نصب ماکت پیشنهاد داد و مقرر شد که کارشناسان برای بررسی دو میدان پیشنهادی بار دیگر در اراک حاضر شوند و نتیجه نهایی را مشخص کنند.

بهادری تصریح کرد: قطعاً برای نصب ماکت ناوشکن جوشن فضای میدان، ابعاد ماکت ناوچه و مشکلات ترافیکی باید مورد توجه قرار گیرد و به نظر می‌رسد که گزینه پیشنهادی از سوی کارشناسان، گزینه بهتر و جامع‌تری است.

وی با اشاره به هزینه‌ای که برای ساخت این ماکت صورت گرفته است، گفت: قطعاً تصمیم‌گیری در این راستا به سرعت انجام خواهد گرفت و نباید این فرصت را از دست داد. مسئولیت ادامه کار به معاونت فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری اراک سپرده شده است که هیئت کارشناسان را برای نهایی شدن تصمیمات دعوت خواهند کرد.

فاطمه عسگری رئیس سازمان زیباسازی شهر اراک نیز در خصوص محل مورد نظر برای نصب ماکت ناوشکن جوشن به خبرنگار ایسنا گفت: طبق تصمیمات صورت گرفته این ماکت در بلوار خلیج فارس اراک نصب خواهد شد و بزودی نیز هیئتی برای بررسی و کارشناسی نهایی در اراک حضور خواهند یافت.

طراحی و اجرای این ماکت توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده و با هدف بزرگداشت شهدای این نیرو در یکی از میادین اراک نصب خواهد شد.

در ۲۹ فروردین سال ۶۷ در جریان درگیری ناوچه موشک انداز جوشن و ناوشکن سهند با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس ۵۶ نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.