برگزاری نخستین جشنواره ملی کاریکاتور «شهر + من» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، حمید کربلایی‌‌حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: این جشنواره در راستای سلسله جشنواره‌های آموزش فرهنگ شهروندی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهرنشینی، ایمنی و آتش‌نشانی، حمل و نقل و ترافیک، منظر و سیمای شهری و حفظ و نگهداری فضای سبز موضوعات محوری این جشنواره هستند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره با موضوع پرداخت عوارض سالانه شهرداری برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در جشنواره تا ۱۵ شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

کربلایی‌حسنی همچنین از برگزاری جشنواره عکس «من و شهر» و «زشت و زیبا» خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره ۱۴ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف ارتباط دوسویه با هنرمندان خلاق و استفاده از ظرفیت‌های آنها، آرشیو آثار هنری ماندگار و تاثیرگذار بر ذهن مخاطب و بسترسازی در راستای آموزش و ترویج فرهنگ شهروندی و شهرنشینی برگزار می‌شود.

به گفته کربلایی‌حسنی، ایمنی و آتش‌نشانی، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و فضای سبز موضوعات این جشنواره هستند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان به همت شهرداری و شورای شهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فرهنگسرای آیینه اراک برپا شده است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.