استاندار مرکزی و چالشی بزرگ به نام ورزش

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – موفقیت‌های متعدد در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، فوتبال، هندبال، سپک تاکرا، هاکی و … فصل جدیدی را در ورزش استان رقم زد. حمایت توام با تردید برخی از صنایع بزرگ از ورزش نتیجه مثبتی به همراه داشت و با توجه به بحث توافقات هسته‌ای بوی بهبود وضعیت صنعت و به همراه آن رغبت بیشتر صنایع از حمایت‌های ورزشی بیشتر به مشام رسید.

در این میان استاندار جدید استان مرکزی با حضور خود به عنوان نفر اول دولت تدبیر و امید در استان مرکزی می‌تواند اثر بسیار زیادی در این نوع عملکرد که از سال گذشته آغاز شده بود بگذارد. باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود نسبی اوضاع آیا استاندار می‌تواند سایر صنایع را مجاب به حضور در ورزش کرده و همچنین صنایع قبلی را حفظ و تقویت کند یا خیر .

آیا ورزش بار دیگر قربانی بزرگ سیاسی بازی خواهد شد و مطالبه همیشگی مردم از صنایع و مسئولین بار دیگر در نقطه‌ی اوج خود یعنی لیگ برتر بسکتبال، لیگ برتر هندبال، لیگ یک فوتبال و … سرکوب می شود و یا با درایت و مدیریت استاندار باز هم اوج می‌گیرد و مردم استان پس از سال‌ها در بهترین شرایط ورزش قرار خواهند گرفت.

پاسخ تمامی اما و اگرها به مواضع استاندار در قبال ورزش و صنایع برمی‌گردد و شاید این مواضع ورزش را به چالشی بزرگ برای استاندار تبدیل کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.