حضور شهردار و اعضای شورای شهر در دفتر ایرنای اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد ابراهیم عباسی روز شنبه در جمع کارکنان ایرنا به مناسبت روز خبرنگار افزود: رسانه ها، حلقه اتصال خادمان مدیریت شهری با مردم هستند و ظرفیت حرفه ای رسانه ها، بستر موشکافی و بررسی هوشمندانه مسایل شهری را فراهم آورده و نقدهای سازنده آن ها دستمایه قدرتمندی برای اصلاح رویه های ناقص و شتاب دادن به امور و تصمیم های اثرگذار در این حوزه است.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایرنا در استان مرکزی توانسته به دور از حاشیه ها و مسایل جناحی و حزبی، به شایستگی انعکاس دهنده برنامه ها و تصمیم های حوزه شهری باشد و در این راستا با پوشش به موقع اخبار و اقدامات شهرداری اراک در ساختن شهری آباد و با نشاط سهیم است.
شهردار اراک ادامه داد: ایرنا با نگاه حرفه ای توانسته به درستی پل ارتباطی مردم و مسوولان باشد و پیوست های تخصصی شورای اسلامی شهر و شهرداری را نیز در پیگیری و برنامه ریزی شهری تقویت کرده است.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این دیدار گفت: حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در بررسی موضوعات جامعه شهری اراک در شورای اسلامی کلانشهر اراک ستودنی است.
محمد شریفی بیان کرد: رسانه ها جزء مشاغل سخت و حساس هستند که با عمل به تکالیف حرفه ای رد پای خود را در پیشبرد امور و بسط فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری به جای می گذارند.
وی ادامه داد: ماهیت ماموریت های شورای اسلامی شهر و شهرداری خدماتی وفرهنگی است و رسانه های حرفه ای به عنوان بازوی مطمئن و اثرگذار در این بخش مطرح هستند.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: در شرایط کنونی فرهنگ یکی از ابزارهای قابل اتکای جامعه شهری در بستر توسعه یافتگی است که رسانه ها به عنوان خط مقدم این حوزه تلاش می کنند.
اشرف بهادری اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم موشکافانه خود همواره سعی در اصلاح جامعه دارند و با تلاشی مضاعف به دنبال توسعه همه جانبه به ویژه در مقوله فرهنگ هستند.
وی ضمن قدردانی از خبرنگاران حوزه شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: خبرنگاران با قلم متعهد میوه شیرین دانایی را به جامعه هدیه می کنند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: رعایت اصول حرفه ای در خبر و مبنا قراردادن اصل صحت، دقت و سرعت از ویژگی های بارز خبرگزاری ایرناست.
علی حیدر شاه حسینی افزود: حوزه شهرداری و شورای شهر به عنوان حساس ترین بخش تحرکات جامعه شهری وظیفه این خبرگزاری را سنگین تر می کند.
وی ادامه داد: برجسته کردن مطالبات مردم و تلاش برای پیگیری احقاق حقوق شهروندی از جمله سیاست های ایرنا در پوشش حوزه شهری است.
شاه حسینی افزود: خبرگزاری ایرنا در اقدامی، با تشکیل گروه رصد خبری در فضای مجازی و راه اندازی سامانه پیامکی به دنبال انعکاس رویدادهای خبری استان مرکزی است تا مدیران و مسوولان با این رسانه ارتباطی نزدیکتر داشته باشند.
شهرداری کلانشهر اراک شش منطقه شهری و ۱۲ سازمان زیر مجموعه دارد.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک و شهردار در این برنامه از بخش تحریریه ایرنا بازدید کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.