برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، سردار محسن کریمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه در سخنانی افزود: بصیرت و آگاهی ملت و سلامت نظام در امر برگزاری انتخابات از دیگر عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴ خردادماه و خلق حماسه سیاسی بود.

وی با اشاره به دستاوردها و برکات خلق حماسه سیاسی ملت ایران اظهار کرد: شگفت زدگی جهان، برملا شدن دروغ ها، افتراها و تهمت ها، بیان ظرفیت و درایت نظام، اوج اقتدار نظام، به صحنه آمدن پرشور مردم از مهمترین دستاوردهای حماسه سیاسی بود.

وی بیان کرد: اگر به بالاترین آمار انتخابات ۱۰ سال اخیر جهان نظاره کنیم خواهیم دید که درصد حضور مردم دنیا در انتخاباتی که بدون هیچ گونه توطئه و هجمه مستکبران جهان برگزار می شود حدود ۶۰ درصد است اما در نظام اسلامی با وجود همه مخالفت ها و توطئه های دشمنان مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و مشارکتی بالای ۷۳ درصد را شاهد بودیم.

وی غلبه گفتمان ایستادگی و مقاومت را از دیگر دستاوردهای خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان جهان در نظام اسلامی یک اصل است و ما این موضوع را هم در گفت و گوی کاندیداها و هم در نتیجه انتخابات شاهد بودیم.

وی در ادامه با اشاره به تمکین مردم و کاندیداها به قانون در جریان این انتخابات اظهار کرد: تمکین در مقابل قانون چه در بین نامزدها و چه در بین مردم یکی دیگر از دستاوردهای این انتخابات بود که مانع از بوجود آمدن حوادث تلخ سال ۸۸ شد.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در جریان فتنه سال ۸۸ دشمن به دنبال رسیدن به اهداف مورد نظر خود بود که برخی افراد داخل کشور با بی بصیرتی خود دشمن را در رسیدن به اهداف خود یاری کردند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای نظام جهانی است، ادامه داد: یکی از برنامه های امام در شکل گیری این انقلاب الگو قرار دادن آن برای سایر ملت ها بود ولی وقایعی نظیر فتنه ۸۸ موج توفنده انقلاب را در رسیدن به این هدف با کندی مواجه کرد اما با درایت مقام معظم رهبری کشتی انقلاب از گرداب های مختلف سربلند و پر افتخار بیرون آمد.

وی با اشاره به وظیفه مردم در این برهه از انقلاب گفت: حفظ وحدت و اتحاد بین مردم و مسوولان موجب حرکت روز افزون کشور شده و پیروزی های بزرگتری در پیش روی این ملت قرار دارد.

وی تصریح کرد: همانطور که ملت با حضور ۷۳ درصدی حماسه سیاسی را خلق کردند برای تحقق حماسه اقتصادی نیز باید مشارکتی حداکثری همچون حماسه سیاسی داشته باشند تا بتوان با کمک مسوولان حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب را محقق کرد.

وی در ادامه با اشاره به رمز موفقیت سپاه گفت: معنویت، بصیرت و ولایتمداری که از تعابیر مقام معظم رهبری و رمز موفقیت سپاه است و با این سه مولفه سپاه به اهداف مورد نظر خود رسیده و به قدرتی فراگیر، مطلق و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

سردار کریمی ایمان، اخلاص، زهد، پارسایی، ایثار، فداکاری، صدق و نیز قدرت تشخیص حق از باطل را از اثرات و رموز موفقیت سپاه در عرصه های گوناگون ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز در این مراسم گفت: مهمترین ویژگی در مدیریت، اطاعت پذیری و فرمانبرداری است.

حجت الاسلام سید حسین تقوی افزود: سپاه پاسداران در ویژگی اطاعت محض از ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

وی با اشاره به اینکه در سایه ولایت پذیری است که انقلاب اسلامی عزتمند شد، ادامه داد: ولایت فقیه یک نعمت برای نظام اسلامی است که توانسته کشور را در پیشبرد اهداف خود به خوبی مدیریت کند.

امام جمعه ساوه خاطر نشان کرد: سپاه در سایه ولایتمداری خود حافظ کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: اصلی ترین ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

احمد آزاد افزود: سپاه با مدد الهی و تبعیت از ولایت فقیه در تمامی عرصه ها سرافراز بوده است چه در ۸ سال دفاع مقدس با ایثارگری‌ها و چه اکنون در عرصه های عمران و آبادانی، توسعه اقتصادی کشور، صنایع دفاعی، مقابله با جنگ نرم و برنامه های فرهنگی پیشگام بوده است.

وی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید همواره بسیجی بود، تقوا و بصیرت داشت و لذا مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۴ خردادماه، بار دیگر ثابت کردند که وقت شناس هستند و همیشه دشمنان را ناامید می کنند.

فرماندار ساوه در پایان تصریح کرد: همدلی و اتحاد خوبی بین مردم و مسوولان شهرستان ساوه وجود دارد و این پتانسیل بهترین ظرفیت برای خدمت رسانی است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات سرهنگ پاسدار “علی محمدی” که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر و سرهنگ پاسدار “عباس حسینی” به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ساوه معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.