انتخاب رئیس هیات ورزش اسکیت استان مرکزی

به مرکزی دیلی و به نقل از گزارش خبرنگار مهر، با انصراف دو نفر از چهار کاندیدای ریاست هیات اسکیت استان مرکزی، رای گیری بین دو کاندیدای دیگر به نام های آمنه احسان بخش و مهین علی بخشی انجام شد و پس از پایان رای گیری، مهین علی بخشی با به دست آوردن ۹ رای از ۱۶ رای گرفته شده، برای مدت چهار سال به ریاست هیات اسکیت استان مرکزی انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ظهر دوشنبه ضمن حضور در این مجمع گفت: رئیس پیشین هیات اسکیت استان تا کنون برای این هیات سکاندار خوبی بوده و تمایل داشتیم وی جزو کاندیداهای ریاست هیات اسکیت باشد اما به خاطر مشغله کاری از این کار صرف نظر کرده است و کار را به نیروهای جوان تر سپرده است.

سعید ملکی افزود: انتظار داریم رئیس پیشین هیات در کنار رئیس جدید، به عنوان یک نیروی با تجربه حضور داشته باشد و از این تجربه در جهت ارتقای ورزش اسکیت در استان مرکزی استفاده شود.

وی با قدردانی از حضور کاندیداها اظهار داشت: از کاندیداهایی هم که رای لازم را نیاورده اند انتظار داریم در کنار رئیس منتخب هیات حضور داشته باشند تا روند پیشرفت ورزش اسکیت در استان مرکزی شتاب بیشتری بگیرد.

در این مجمع رئیس پیشین هیات اسکیت استان مرکزی گزارشی از عملکرد چهار سال گذشته این هیات ارائه داد و کاندیداها نیز به تشریح برنامه های آتی خود پرداختند.

در پایان این مجمع فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت کشور ضمن قدردانی از زحمات رئیس سابق هیات اسکیت و تبریک به رئیس جدید، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همدلی نیروهای توانمند، ورزش اسکیت استان مرکزی ارتقا یابد و همچنین از زحمات مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی تقدیر کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.