اعزام ۲۰هزار نفر از استان مرکزی برای مراسم ارتحال امام

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که صبح امروز برگزار شد، گفت: طبق برنامه ریزی های ستاد مقرر است ۶۵۰۰ نفر از اراک، ۲۴۰۰ نفر از شازند، ۴۵۰۰ نفر از ساوه، ۱۵۰۰ نفر از زرندیه، ۱۰۰۰ نفر از خنداب، ۶۰۰ نفر از دلیجان، ۷۰۰ نفر از کمیجان، ۹۰۰ نفر از محلات، ۷۰۰ نفر از فراهان و ۶۰۰ نفر نیز از آشتیان در مراسم ارتحال حضور پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای شهرستان خمین، با توجه به اینکه زادگاه امام راحل است ،سهمیه خاصی جهت اعزام به مرقد امام در نظر گرفته شود.

حسن بیگی افزود: امام خمینی (ره) بودند که به اسلام و مسلمانان در دنیا عزت بخشیدند و به همین دلیل، ضروری است که که مراسم ارتحال ایشان به بهترین نحو و در شان بنیان گذار جمهوری اسلامی برگزار شود.

سرپرست استانداری مرکزی اظهار داشت: ضمن برگزاری این مراسمات، باید مروری بر اصول و باورهای امام و انقلاب داشته باشیم و طوری عمل کنیم که تفکر امام خمینی (ره) بیش از پیش در دنیا مطرح شود.

وی گفت: تفکر امام خمینی (ره) بر سه محور باور به خدا، باور به مردم و باور به خود استوار بود و این اصول و روش تفکر باید به جوانان امروز به نحو مناسب معرفی و اطلاع رسانی شود.

در این نشست همچنین مهدی زندیه وکیلی، معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی در سال های گذشته در زمینه برگزاری مراسم و اعزام زائرین به مرقد امام راحل اقدامات مطلوبی انجام داده است و امسال نیز کمیته های اعزام، تدارک و پشتیبانی، امداد و درمان، حمل و نقل، فرهنگی و کمیته برگزاری مراسم تشکیل شده است.

در پایان جلسه اعضای ستاد برگزاری مراسم ارتحال، نظرات و پیشنهادات خود را در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مطرح کردند که مقرر شد در جلسه دوم ستاد بررسی و ارزیابی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.