امام جمعه ساوه: شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه خدمت به مردم است

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام سید ‘حسین تقوی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه با اشاره به پایان زمان نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی افزود: بیش از ۱۰۲ هزار نفر برای راهیابی به شوراها نام نویسی کرده اند که از این میزان ۱۸ درصد مربوط به شهرها و ۸۲ درصد نیز مربوط به روستاهای کشور است.

وی اظهار کرد: مردم باید دقت کنند و افرادی دلسوز، متخصص و توانمند را برای عضویت در شوراها انتخاب کنند تا آنان بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه صلاحیت داوطلبان را هیات نظات مجلس بررسی و تایید می کند و تعیین صلاحیت این افراد با شورای نگهبان نیست باید دقت شود تا افرادی آگاه و خدمتگزار مردم تایید شوند.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش با بیان پیش روی بودن روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن به بیان برخی خصوصیات رفتاری و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و خواستار الگوگیری زنان و دختران جوامع اسلامی از ایشان در تمامی مراحل زندگانی شد.

وی همچنین با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر به بیان جایگاه والای کار و کارگران از نگاه دین مبین اسلام پرداخت و خواستار توجه مسوولان به کاهش مشکلات کارگران شد.

وی در ادامه با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم افزود: باید قدرشناس معلمان در مسیر تعلیم و تعلم جامعه بود و معلمان نیز باید در ارائه مطلب جدید علمی و همچنین توجه به مسایل دینی و مذهبی در کنار علم و دانش تلاش کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.