ادامه ثبت‌نام طرح «ضیافت اندیشه» اساتید استان مرکزی تا ۱۶ خردادماه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان مرکزی گفت: هفتمین دوره طرح«ضیافت اندیشه» اساتید در ماه مبارک رمضان به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود و ثبت‌نام آن در استان مرکزی تا ۱۶خردادماه ادامه دارد.
به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از ثبت‌نام طرح ضیافت اندیشه اساتید استان تا شانزدهم خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: دوره ضیافت اندیشه اساتید در دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان به مدت ده روز در مشهد مقدس با حضور اساتید و خانواده‌های ایشان برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود : امسال در ماه مبارک رمضان هفتمین دوره از طرح ضیافت اندیشه برگزار می‌شود  که دانشگاه‌های استان مرکزی ۳ دانشگاه اراک، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در این طرح شرکت کرده‌اند و از اساتید دانشگاه‌های خود نیز ثبت‌نام به عمل می‌آورند ولی به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با امتحانات پایان ترم دانشجویان طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان امسال برگزار نخواهد شد.
حجت‌الاسلام ایمانی مقدم با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی در این دوره که برای اساتید و خانواده‌های ایشان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: در این دوره ۱۰ روزه شرکت‌کنندگان در محضر برجسته‌ترین اساتید کشوری مباحثی چون اخلاق حرفه‌ای، مبانی سیاسی اسلام، تاریخ و تمدن اسلامی و… آموزش می‌بینند.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: طرح ضیافت اندیشه پس از برگزاری شش دوره به خوبی نشان داده است که یکی از دوره‌های بسیار موفق برای بصیرت افزایی و اسلامی شدن دانشگاه‌هاست و این دوره توانسته تعامل بیشتری بین اساتید با دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برقرار کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.