حمایت دانشگاه های استان مرکزی از سیاست های هسته ای دولت

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، در این بیانیه  آمده است: سیاست خارجی دولت تدبیر و امید خون دوباره ای در رگ های نظام بود و دانشگاهیان استان مرکزی از مذاکرات هسته ای و گروه مذاکره کننده که مایه اقتدار نظام هستند با قوت حمایت می کنند.

بیانیه می افزاید: امروز هدایتگری خردمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری و مجاهدت های دانشمندان، استکبار جهانی را در موضعی قرار داده که باید این قدرت را در تاریخ معاصر با وجود میل باطنی به رسمیت بشناسند و مذاکرات هسته ای ایران در مقابل گروه ۱+۵ و تن دادن آنها به مذاکرات نماد و نمود مهم این واقعیت است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: استعمار و امپریالیسم در ذات خویش به هیچ روی با توسعه و بالندگی و پیشرفت واقعی دیگر ملل از جمله ایران اسلامی موافقت باطنی نداشته و تا حد ممکن از تحقق توسعه اصیل و همه جانبه آنها به بهانه های مختلف پیشگیری کرده است.

در این بیانیه آمده است: جامعه دانشگاهی استان مرکزی به عنوان گروه مرجع و پیشرو در تولید علم و اندیشه مقتدرانه در کنار دولت ایستاده و با راهبردهای عملیاتی برای به ثمر رساندن اهداف اقتصاد مقاومتی، بسط فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط و امید در بخش های مختلف جامعه و برنامه های هدفمند اصلاحی دولت پیشگام است.

۱۲۰ هزار دانشجو در ۸۳ مرکز آموزش عالی دولتی و خصوصی استان مرکزی در ۵۰۰ عنوان رشته به تحصیل اشتغال دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.