تعطیلات نوروزی فرصتی برای اعمال مجرمانه!

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- “محمد بهاورند” در جلسه شورای اداری ساوه افزود: برخی افراد فرصت‌طلب از تعطیلات نوروز سوء‌استفاده کرده و اقدام به انجام کارهای خلاف مقررات می کنند و در این ایام شاهد کثرت تخلفات هستیم.

وی ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز، تصرف اراضی ملی و فعالیت در حریم رودخانه‌ها، حفر چاه و تخریب منابع طبیعی را از جمله تخلفات و اعمال مجرمانهای دانست که سودجویان از تعطیلات نوروز برای انجام آن استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر مسئولان در این ایام و برخورد قاطع با متخلفان، افزود: در تمام ساعات شبانه‌روز تعطیلات نوروزی، کشیک‌های فرمانداری با دریافت اطلاعات از مردم یا از نهادهای دولتی در صورت مشاهده ساخت‌وساز غیرمجاز بویژه در حریم رودخانه‌ها، با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد.

به گفته وی دستگاه‌های مربوط باید توجه خود را افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز سریعا برای برخورد و تخریب آن‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارکنان منابع طبیعی کشور، افزود: معظم‌له در این دیدار بر حفاظت از انفال و منابع طبیعی که از اموال بیت‌المال هستند تاکید کرد.

فرماندار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: همه مسئولان اجرایی به ویژه ستاد تسهیلات نوروزی باید با زیباسازی شهرها و روستاها و فراهم کردن سایر امکانات با هدف پذیرایی بهتر از مسافران نوروزی از آمادگی لازم در این زمینه برخوردار باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی مناسب، رفع موانع و مشکلات و بسیج تمام نهادها و ارگان‌ها، مسافران نوروزی لحظات خوشی را در این شهرستان سپری کنند.

به گفته وی کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر در جلسات مختلف تمامی شرایط و نیازهای رفاهی را برای مسافران در ایام تعطیلات نوروزی امسال فراهم کرده‌اند.

وی در خصوص جلوگیری از گرانفروشی‌های احتمالی نیز گفت: اکیپ‌های بازرسی می‌توانند در ایام تعطیلات با نظارت مستمر بر فعالیت فروشگاه‌ها و مراجعه به عنوان خریدار، قیمت کالاها را کنترل کرده و در صورت مشاهده تخلف اقدام قانونی انجام دهند.

فرماندار ساوه همچنین با اشاره به موفقیت‌های شهرستان ساوه در سال ۹۳ نیز گفت: با تلاش‌های همه‌جانبه مسئولان و نیز مشارکت مردم شاهد کسب رتبه‌های برتر استانی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش شهرستان، رتبه برتر ستاد گرامیداشت دهه فجر، رتبه برتر در حوزه بانوان و دیگر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را نمونه‌ای از این توفیقات دانست.

بهاروند ابراز امیدواری کرد که در سایه وفاق و همدلی بین مدیران و نیز مشارکت مردم بتوان در سال ۹۴ با انجام فعالیت‌هایی گوناگون در عرصه‌های مختلف، نتایج مطلوب‌تری را برای شهرستان رقم زد.

وی با بیان اینکه اعتبارات استانی به تنهایی پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست، تصریح کرد: با تلاش نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی با جذب اعتبارات ملی هم‌اکنون تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب شهرستان تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.