توقیف خودروهای «مُخل آرامش» در استان مرکزی تا پایان تعطیلات

به گزارش مرکزی دیلی ، سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: هر ساله افراد فرصت‌طلب و سودجو با فرا رسیدن چهارشنبه پایان سال اقدام به عرضه مواد محترقه می‌کنند.

وی افزود: آئین چهارشنبه پایان سال از جمله جشن‌های باستانی و سنت‌های قدیمی و دیرینه بوده که به عنوان پیش درآمدی برای نوروز، فرصتی برای کنار هم بودن را فراهم می‌آورد و در این راستا برای این روز به منظور ایجاد امنیت مردم طرح‌های خوبی سازماندهی شده و این نیرو در آماده باش کامل است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: انحرافات ایجاد شده در مراسم چهارشنبه سوری سبب ایجاد آسیب‌ها و حوادث غیرمترقبه شده و وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت بوده و در این راستا با افراد هنجارشکن که با استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، مزاحم مردم شوند، برخورد قاطع می‌کنیم.

سردارملکی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای برقراری امنیت گفت: نیروی انتظامی وظیفه خود می‌دانند که برای صیانت از حقوق شهروندان، باهرگونه اوباشگری، رفتارهای هنجارشکنانه، سدمعبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه رفتار خارج از عرف و قانون برخورد می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی با نگاه جامعه محور سعی دارد تا از آسیب‌ها و حوادث ناگوار در این روز بکاهد و با مشارکت مردم در راستای برقراری نظم عمومی گام بردارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته شاهد فاصله گرفتن نسل جوان از این رفتارهای خطر آفرین و مغایر فلسفه وجودی چهارشنبه سوری بودیم که نشان از بهره‌گیری عقلانیت در این رفتار دارد.

سردار ملکی با اشاره به برخوردهای نیروی انتظامی با افراد خاطی گفت: در این راستا خودروهایی که با حرکات مخاطره آمیز آسایش و آرامش شهروندان را سلب کنند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.