اجرای طرح قرآنی ˝ترنم رحمت˝ در دادگستری استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در گفتگو با خبرنگار پانا، با تشریح برنامه های دادگستری استان مرکزی به مناسبت ماه مبارک رمضان افزود:اجرای طرح قرآنی “ترنم رحمت” با هدف ۷ مرتبه ختم قرآن کریم از مهمترین برنامه های تدوین شده توسط این اداره کل برای ماه مبارک رمضان می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس های تفسیر قرآن و جزء خوانی قرآن کریم نیزاز دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان بشمار می رود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: اداره کل دادگستری استان مرکزی در ماه مبارک رمضان، هر روز صبح و قبل از آغاز به کار کارمندان، با پخش نیم ساعت تلاوت آیاتی چند از کلام ا…مجید سعی در ایجاد آرامش بیشتر در فضای دادگستری و تجدید قوای کارکنان دارد.

مظفری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی افراد و تقویت باورهای معنوی است، ابراز کرد: انس با قرآن کریم و عمل به دستورات این کتاب آسمانی یکی از مهمترین عوامل کاهش ارتکاب جرم در جامعه است؛ لذا افراد می توانند با غنیمت شمردن ماه مبارک رمضان و برقراری انس بیشتر با قرآن کریم ضمن تقویت روحیه معنوی در خود سبب کاهش آسیب های اجتماعی نیز شوند.

وی خاطرنشان ساخت: همه ساله شاهدیم در ماه مبارک رمضان میزان جرم و بزه های ارتکابی کاهش می یابد، بنابراین باید از فرصت این ماه بهره برد تا این امر در ماه های دیگر سال نیز رخ بدهد که همواره بتوانیم جامعه پاک و سالم داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.