نرخ توزیع میوه ایام پایانی سال در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، علی بابایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس نظر کمیته راهبردی تنظیم بازار استان مرکزی قیمت هر کیلوگرم سیب درختی ۲۵ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال نیز ۳۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی دولت، سازمان جهاد کشاورزی ماموریت توزیع میوه نوروزی و سازمان صنعت معدن و تجارت وظیفه نظارتی بر روند اجرای آن دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: ۵۲ غرفه توزیع میوه نوروزی در شهرستان های استان مرکزی پیش بینی شده که در صورت نیاز امکان افزایش این غرفه ها وجود دارد.

بابایی ادامه داد: برای تامین میوه نوروزی شهروندان استان مرکزی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هم اینک ۱۰۰درصد از محصول سیب و ۸۰ در صد از پرتقال مورد نیاز استان حمل و در انبارها ذخیره سازی شده است.

وی تاکید کرد: طرح توزیع میوه نوروزی به منظور تنظیم بازار تا اواسط فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در خصوص کیفیت میوه های توزیعی نوروز استان مرکزی گفت: محصول پرتقال از بهترین باغ های منطقه مازندران تهیه شده و سیب نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود: غرفه های توزیع میوه نوروزی در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر آماده تامین میوه مورد نیاز شهروندان استان مرکزی هستند.

استان مرکزی با ۲۹ هزار کیلومتر مربع ، یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.