آیا شهروندان نیز به شهرداری اراک نمره قبولی می دهند؟

مرکزی دیلی : آیا شهروندان اراکی هم به عملکرد شورای شهر و شهرداری اراک نمره قبولی می دهند یا این مقام ها صرفا در حد برگزاری یک نمایشگاه و دست بدست شدن چند لوح تقدیر و تعارفات سازمانی بوده است؟ راستی ایکاش عزیزان می فرمودند چند فاکتور دیگر هم بررسی شده که در یک فاکتور شهرداری برتر شده است؟ ضمنا خواهشا طبق اولویت و اهمیت در حوزه مدیریت شهری فاکتورها را چیدمان بفرمایید و امتیازات شهرداری اراک را برای تنویر افکار عمومی منتشر نمایید.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، مهدی زندیه‌وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی با شرکت ۱۴ شهرداری و ارائه دستاوردهای مدیریت شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گزارش پروژه‌های عمرانی در قالب فیلم، بنر، بروشور و ماکت توانست نظر بازدیدکنندگان و کارگروه ارزیابی نمایشگاه را بخود جلب کند و دو شهرداری اراک و داوودآباد موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: شهرداری اراک با ارائه گزارش مستند از مدیریت پسماند شهری و انتشارات و اطلاع‌رسانی، در بین تمام شهرداری‌های شرکت‌کننده رتبه اول و در حوزه فناوری اطلاعات و وب‌سایت رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

زندیه وکیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تمامی شهرداری‌های استان برای احصا و عملیاتی کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: شهرداری داوودآباد توسط کمیته‌های ارزیابی نمایشگاه در زمینه ارائه عملکرد عمرانی به رتبه اول کشوری دست یافت.

معاون عمرانی استاندار مرکزی اظهار کرد: در پی درخشش شهرداری‌های استان مرکزی در نمایشگاه مذکور، مهندس هوشنگ خندان معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ارسال نامه‌ای از حضور منسجم، فعال و موثر شهرداری‌های استان در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور که موجب کارآمدتر شدن نمایشگاه مزبور شد، تقدیر و تشکر کرد.

ممکن است بپسندید...

۳ دیدگاه

  1. اراکی گفت:

    خب این مقام ها بیشترخنده داراست مقام بهترین بنر و بروشور تولید شده؟البته قبول داریم که دریک سال اخیر شهرداری اراک بسیارفعالتراز دوران سیاه پیشین(دوران دزدهاو خاین ها)شده است امابه سختی می شود به این مدیریت لقب مدیریت مطلوب راداد.به هرحال امیدواریم این جوایز انگیزه ای باشد برای کاربیشتر و علمیتر ازسوی شهرداری اراک

  2. هما گفت:

    سلام
    – به چه چیز شهردار ی ا راک باید نمره خوب داد : به کثیفی شهر ،خیا با نهای نامناسب ،خراب کردن بافت تاریخی ،…..اصلا در شهرداری اراک اراکی هم پیدا میشه که این شهر را بشناسه و برای آن دل بسوزاند.

  1. فروردین ۱۰, ۱۳۹۴

    […] آیا شهروندان نیز به شهرداری اراک نمره قبولی می دهند؟ […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.