بهره برداری از نخستین کانون دانش آموزی هلال احمر استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در آیین افتتاح این کانون دانش آموزی گفت: نقش جوانان در تحقق اهداف هلال احمر مثال زدنی است و سرمایه این جمعیت را نیروهای باذوق و متعهد می سازد.

مرتضی سلیمی بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان نهاد خدمت رسان در حوزه امور اجتماعی بر جذب حداکثری جوانان تاکید دارد و اگر در این مسیر توفقی داشته به طور قطع با مشارکت و تعامل جوانان و داوطلبان است.

وی ادامه داد: ناهنجاری های اجتماعی که امروز گریبانگیر جامعه شده با افزایش مشارکت جوانان و داوطلبان در فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه کاهش می یابد و نیازمند زنجیره اطلاع رسانی و فرهنگی قوی در لایه های اجتماعی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش به عنوان بازویی قدرتمند می تواند یاریگر اهداف جمعیت هلال احمر باشد.

سلیمی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش استان مرکزی در سال آتی، کانون های دانش آموزی در بیش از ۱۵۰ مدرسه استان دایر می شود.

وی افزود: ارایه برنامه های آموزش محور، امداد و کمک های اولیه و عضوگیری در فعالیت های بشر دوستانه از جمله مهمترین برنامه های این کانون ها به شمار می رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده ، ۱۵۰ آموزگار این استان نیز در قالب آموزش های کوتاه مدت توانمندی های لازم برای آموزش دانش آموزان را در دستور کار دارند.

جمعیت هلال احمر استان مرکزی ۱۴ هزار نفر داوطلب و امدادگر دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.