دعوت آیت‌الله دری نجف‌آبادی از شیفتگان معارف اهل‌ بیت(ع) جهت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی از  نخبگان و شیفتگان معارف اهل بیت(ع) در حوزه های علمیه استان دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

یا تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س)و آرزوی توفیق برای آن عزیزان و مردم شریف سرزمین آفتاب و استان امام راحل، استحضار دارید که گوهره این نظام مقدس بر مبنای فقاهت در دین شکل گرفته و ولایت فقیه برخواسته از متن فقه آل‌محمد(ص) است و استان مرکزی و امام راحل بزرگوار پرچمدار اسلام فقاهت و ولایت فقیه در عصر حاضر بودند. تداوم این راه بزرگ و باعظمت جزء در سایه فقاهت در دین و پاسداری از حریم قرآن و اهل‌بیت(ع) میسر نخواهد بود و مرزبانان این گوهر گرانبها و بینظیر، فرزندان مکتب امام و رهبری و فقهای بزرگ اسلام خواهند بود.

اکنون که زمان ثبت نام برای حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران عزیز است، بجاست که ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز در سراسر استان از تمامی ظرفیت‌ها برای تشویق و جذب علاقمندان و نخبگان و شیفتگان معارف اهل‌بیت(ع) و رهروان راه امام و رهبری و شهدای عزیز و امیدهای آینده استفاده بنمایند و از دوستداران مکتب ام الائمه(ع) برای تحصیل معارف اسلامی دعوت به عمل آورند تا از فرصت سال آینده به احسن وجه استفاده شود.

ای عزیزان در راه کسب فضائل و تحصیل مکارم بر یکدیگر سبقت بگیرید که ملائکه مقرب بال‌های رحمت خود را برای دوستداران فقه و فقاهت و شیفتگان علم و معرفت گشوده اند. بدون تردید حضور جوانان و نوجوانان پاک سرشت در عرصه جهاد و اجتهاد همانند عرصه‌های دفاع مقدس ارزشمند و بهترین ذخیره برای والدین و فرزندان و آینده جامعه خواهد بود.

ای فرزندان خمینی کبیر برای پاسداری از حریم اسلام، قرآن و ولایت به پا خیزید و دلها را در شفاخانه قرآن شفا بخشید و چراغ هدایت را به دست گیرید تا نیازمندان و تشنگان معارف آل محمد(ص) را از چنگال دیو و دد نجات بخشید.

هان ای عزیزان برای پاسخگویی به ندای قرآن و اهل بیت(ع) با تمامی وجود لبیک بگوئید تا خود را وقف آرمانهای امام و رهبری کنیم و دین خود را به شهدا و امام و اسلام عزیز ادا کنیم و برای اسلام افتخار بیافرینیم.

اینجانب دست همه شما داوطلبان عزیز را به گرمی می فشارم و آمادگی حوزه‌های علمیه استان را برای پذیرائی از دلدادگان به امام عصر (عج) اعلام می‌نمایم. امید آنکه با حضور شما سال آینده تحصیلی حوزه های علمیه استان برگ افتخار زرین دیگری کسب نماید و قلب امام زمان (عج) خشنود شود.

اکنون در سایه عنایات امام زمان(عج) و مساعدت خانواده‌های محترم و علاقه‌مند و تلاش دلسوزانه روحانیت معزز و ائمه مکرم جمعه شاهد حضور چشمگیر داوطلبان اعم از برادران و خواهران عزیز جهت ثبت نام برای حوزه‌های علمیه استان و ارتقای کمی و کیفی این مراکز مقدس خواهیم بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.