خط کشی شدن ۳ هزار کیلومتر از راه‌های استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علی زندی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن نوروز، افزایش مسافرت‌‌ها و به دنبال آن افزایش ترافیک در سطح جاده‌ها ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا طرح‌های متعددی توسط معاونت راهداری اداره کل از اوایل ماه جاری در محورهای مواصلاتی شهرهای استان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی اصلاح ۲۰۰ پرتگاه، آشکارسازی تمام نقاط حادثه‌خیز، نصب ۱۵۰ چراغ پلیسی، لکه‌گیری و آسفالت محورها با به کارگیری هفت اکیپ، رنگ‌آمیزی تمام محورها، تعویض مبلمان جاده‌های اصلی و شریانی، اصلاح و بهسازی تابلوهای اطلاعاتی، اصلاح گارد‌های آسیب‌دیده و افزایش خطوط تماس مرکز مدیریت راه‌ها به ۶۴ خط را بخشی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

زندی‌فر افزود: خط کشی سه هزار کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، آماده‌سازی ۲۹ راهدارخانه ثابت و سیار، فعال‌‌سازی مرکز مدیریت راه‌ها در تمام شهرستان‌ها، فعال‌سازی گشت‌های نظارتی در محورها و… را از دیگر اقدامات در دست اقدام این معاونت برشمرد.

وی گفت: با توجه به اعلام مرکز هواشناسی مبنی بر کاهش ۱۵ درجه‌ای هوا در روزهای پایانی سال و ایام عید و پیش‌بینی بارش برف و باران تمام تجهیزات و ماشین‌آلات و پرسنل خدوم این اداره در حال آماده‌باش هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.