شناسایی هویت شهید گمنام دفن شده در مجتمع فلق دانشگاه آزاد اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، درباره شناسایی هویت یک شهید گنام از سه شهید گمنامی گه در سال ۸۴ در دانشگاه آزاد اسلامی اراک تشییع و تدفین شده‌اند، نماینده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح در استان مرکزی هویت و مشخصات این شهید والامقام را اعلام کرد.

علی جلالی فراهانی گفت: هویت شهید «علی امینی» فرزند بمانعلی متولد اصفهان که در ۱۹ تیرماه ۱۳۶۷ مفقود شده، شناسایی شده است.

وی افزود: این شهید والامقام در سال ۱۳۶۷به مناطق عملیاتی اعزام شده که در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و در پنجم آبانماه ۸۴تیر پیکر مطهر وی شناسایی و در ۱۸بهمن ماه نیز در دانشگاه آزاد اراک به خاک سپرده شد.

نماینده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح در استان مرکزی بااشاره به حضور پدر و مادر این شهید گفت: والدین این شهید گلگون کفن در قید حیات بوده و اکنون که ۹ سال از تشییع وی می‌گذرد در سالگرد تدفین، استان مرکزی میزبان خانواده این شهید است.

جلالی فراهانی خاطرنشان کرد: پدر و مادر شهید امینی هفته آینده روز یکشنبه ۱۹بهمن ماه به اراک سفر خواهند کرد که در بدو ورود در پاویون استانداری مرکزی مورد استقبال رسمی امام جمعه اراک و مسئولان ارشد استان قرار می‌گیرند و پس از آن برسر مزار شهید حاضر می‌شوند.

وی درباره ماندن یا جابجایی قبرمطهر شهید گفت: ماندن یا بردن پیکر مطهر این شهید والامقام بسته به نظر خانواده وی دارد که چه تصمیمی درباره ماندن یا بردن آن به شهر اصفهان بگیرند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.