عوامل تبلیغات «شهر موشها ۲» سیمرغ بلورین را به خانه بردند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از عطر یاس ، محرم براتی از فعالان فرهنگی و رسانه ای سابق استان مرکزی، در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و در مراسم افتتاحیه این فستیوال موفق شد دیپلم افتخار بهترین مدیر تبلیغات را به تنهایی و سیمرغ بلورین بهترین اقلام تبلیغاتی را به صورت گروهی برای فیلم «شهر موشها ۲»دریافت نماید. وی در سال جاری علاوه بر تبلیغات این فیلم مسئولیت اکران شهرستانی آن را نیز بر عهده داشت. البته لازم به ذکر است در مدت ساخت فیلم مدیر روابط عمومی و عضو اصلی اتاق خلاقه شهر موشها ۲ بود. این فیلم با گروهی به سرپرستی بهرنگ تنکابنی و محرم براتی در حوزه تبلیغات، موفق شد به فروشی نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان دست پیدا کند که از این حیث به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بدل شد. شایان ذکر است که جایزه بهترین تبلیغات هرساله در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر به فیلمی تعلق می گیرد که به فروش بالایی دست پیدا کرده و بیشترین تماشاگران را در سال منتهی به جدیدترین جشنواره فجر به سالن های سینما آورده باشد. گفتنی است محرم براتی هم اکنون مسئولیت اکران فیلم «شیار ۱۴۳» و انیمیشن «رستم و سهراب» را در تمامی شهرستان های کشور به عهده دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.