قطع برق ۱۴ اداره پرمصرف استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: تامین برق کشور بسیار حساس شده و مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی امر ضروری است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمود محمودی با بیان صرفه جویی و مدیریت مصرف برق گفت :دولت اصلاح مصرف را از خود شروع کرده و برق ۱۴ اداره پرمصرف استان مرکزی قطع شد.

وی گفت:تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری کاهش دهند در غیر این صورت با اخطار و قطع برق مواجه می‌شوند.

وی افزود: تمام ادارات با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده‌اند و امکان بررسی مصرف ادارات به طور لحظه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: ۱۷مگاوات مصرف برق با تعطیلی ادارات و پایان ساعات کاری بانک‌ها در روز پنجشنبه هفته گذشته کاهش یافت که این رقم شامل ۱۱مگاوات کاهش مصرف برق در ادارات و ۶ مگاوات کاهش مصرف برق در پایان ساعات کاری فعالیت بانک‌های استان مرکزی بود.

وی گفت: به دنبال این کاهش مصرف و نتیجه حاصل شده و با تصمیم استاندار مرکزی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان تیرماه تعطیل و به صورت دورکاری است و فعالیت بانک‌ها نیز در این روز از هفت صبح تا ۱۱ است.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس شده و مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی امر ضروری است.

محمود گفت: مانور رصد مصرف برق ادارات به صورت مستمر برگزار می‌شود و برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده در ساعات اداری مصرف داشته باشند و یا بار مصرفی را مطابق مصوبه هیات وزیران در ساعت ۱۳ کاهش نداده باشند قطع می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.