برگزاری جشنواره عکاسی نماز و نیایش در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مرتضی امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه جشنواره عکاسی نماز و نیایش در استان مرکزی برگزار می شود، افزود: این جشنواره با همکاری ستاد اقامه نماز استان مرکزی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی «چگونه نماز خوب بخوانیم؟» خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی نیز با همکاری ستاد اقامه نماز استان مرکزی برگزار می شود.

تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه دستورالعمل تشکیل ستاد ساماندهی از سوی وزارت ورزش و جوانان ارسال شد، اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد و به منظور پیشبرد اهداف و حل پاره‌ای از مشکلات جوانان تشکیل شد.

امیدی ادامه داد: این کمیته‌ها شامل کمیته تخصصی اشتغال و مهارت‌آموزی، کمیته تخصصی مسکن، کمیته تخصصی پژوهش، کمیته تخصصی فرهنگ‌سازی تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته تخصصی رسانه و پایگاه‌های مجازی، کمیته تخصصی ساماندهی ازدواج، کمیته تخصصی فرهنگی و آموزشی و کمیته نظارت و ارزیابی است.

وی با بیان اینکه روسا و اعضای کمیته‌ها طی جلسات متعددی مشخص و برای فعالیت کمیته‌ها شرح وظایف پیشنهادی تدوین شد، اضافه کرد: این شرح وظایف با حضور نمایندگان روسای کمیته‌ها مجددا مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید نهایی، کمیته‌ها تشکیل و گزارش برگزاری جلسات به دبیرخانه ستاد ساماندهی ارائه می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هدف از تشکیل این کمیته‌ها را بررسی مشکلات عمده در جوانان، همفکری و برنامه ریزی برای موضوعات مبتلا به جوانان با حضور اعضای ستاد ساماندهی و ارائه مسایل و مشکلات در جلسات ستاد ساماندهی استان عنوان کرد.

امیدی همچنین به برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: نخستین بار در وزارت ورزش و جوانان مسابقات قرآنی کارکنان به میزبانی شهرستان خمین برگزار شد.

وی با بیان اینکه  در استان مرکزی ۱۷ سمن و چهار دبیرخانه فعال است، تصریح کرد: سمن‌های نمونه استان در امور جوانان در همایشی با ریاست جمهور دیدار خواهند کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.