برگزاری همایش انقلاب اسلامی و تحکیم خانواده در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم در اراک، مسعود فراهانی عصر امروز در این همایش با اشاره به اینکه خانواده و تحکیم آن یکی از ارکان اصلی این نظام بوده اظهار داشت: در دین اسلام تعلیم و تربیت و پرورش از خانواده آغاز شده و در انقلاب اسلامی نیز خانواده مهم‌ترین نهاد است که می‌تواند در داشتن جامعه اسلامی و سالم نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی افزود: خانواده ایرانی امروز با انتخاب و تبیین سبک زندگی اسلامی با محوریت قرار دادن هویت یکایک اعضاء خانواده به ویژه اولویت دادن به حجاب و عفاف در زنان و دختران وجهه برجسته‌ای ازهویت دینی را ایجاد کرده و توانسته سبک زندگی اسلامی را در همه جای جهان ترویج کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اراک تصریح کرد: حجاب یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و نظام بوده که با خون شهدا به دست آمده و نتیجه آن افزایش اعتماد و پایداری نهاد خانواده است.

فراهانی با اشاره به تکیه بر خانواده‌ها، بهره‌گیری از شیوه زندگی اهل بیت(ع) در چارچوب نظام خانواده گفت: انس با فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی از ویژگی‌های بارز سبک زندگی اسلامی بوده که حاصل خون شهدا و زحمات امام خمینی(ره) بوده است.

وی افزود: انقلاب‌اسلامی اهمیت نقش زنان در جامعه را مورد توجه قرار داده که حضور زنان نیز از مهم‌ترین دستاوردهای دیگر انقلاب بوده که این بصیرت و فرهنگ سبب حضور زنان و دختران ایرانی درهمه عرصه‌های‌اجتماعی و موفقیت آنان در همه مسئولیت‌در دوران‌ بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اراک تصریح کرد: زنان با حفظ حجاب در دوران انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بی‌بدیلی را داشتند که دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها بوده و هدایت زنان جامعه اسلامی در مسیر اسلام و ارزش‌های الهی یکی از هنرهای انقلاب اسلامی است.

فراهانی با اشاره به نقش ارزنده بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: بانوان فرهیخته در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها نقش ارزنده‌ای در پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و انقلاب داشته‌اند و این مهم بر کسی پوشیده نیست و باید تلاش شود در اجرای برنامه‌های دهه فجر با مشارکت حداکثری زنان به معرفی دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی بپردازیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اراک تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع و گوناگون در زمینه آگاهی دادن به نسل جوان در مورد انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه همگانی بوده و باید در این راستا در جامعه گام برداریم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.