کاهش ۲۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با اقدامات و تلاش‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان میزان تصادفات منجر به فوت در این استان طی ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین در ماه گذشته شاهد کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در سطح استان بوده‌ایم، این در حالی است که برخی از اخبار، استان مرکزی را به عنوان یکی از استان‌هایی معرفی کرده‌اند که دارای بیشترین تعداد تلفات جاده‌ای در سطح کشور بوده است و من این اخبار را تکذیب می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: متوسط تفاوت تعداد کشته‌های فروردین ماه این استان نسبت به استان‌های رکورددار سطح دوم حدود ۴۳ نفر و استان رکورددار سطح سوم ۳۸ نفر است که امید می‌رود در سال جاری بتوانیم این آمار را کاهش دهیم.

به گفته وی مجموع تلفات ناشی از تصادفات منجر به فوت در استان شش درصد کاهش داشته است.

ملکی عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت بالا، خستگی و خواب‌آلودگی را از مهم‌ترین دلایل وقوع تصادف در جاده‌ها عنوان کرد و گفت: خوردن و آشامیدن حین رانندگی و صحبت کردن با تلفن همراه نیز متاسفانه منجر به تصادفات دلخراشی شده است که باید در این زمینه فرهنگ ‌سازی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.