برگزاری جشنواره ملی «عکس زمان» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حمیدرضا مجیدی، مسئول خانه عکاسان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: در راستای فعالیت‌های این حوزه تاکنون چهار جشنواره سراسری عکس زمان طی سال‌های گذشته برگزار شده و امسال نیز پنجمین جشنواره، نیمه اول شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره نیز همچون جشنواره چهارم در دو بخش انقلاب اسلامی در گذر زمان و نگاه آزاد و خلاق به مفهوم زمان در قالب موضوعات، انقلاب و تعمیق اعتقادات مردم، انقلاب، ولایت‌پذیری و ایثار، دستاوردهای انقلاب، کار و سرمایه ایرانی، زمان و حماسه سیاسی و اقتصادی، زمان و اعتکاف، زمان و شب‌های قدر، زمان و خلاقیت، زمان و شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

مجیدی با اشاره به استقبال مطلوب علاقه‌مندان از چهارمین جشنواره عکس زمان، اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۵ هزار قطعه عکس از ۷۰۰ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مجموع پس از داوری آثار ارسالی، ۸۰ اثر شامل ۲۰ اثر در بخش زمان و انقلاب و ۶۰ اثر نیز در بخش زمان و خلاقیت به جشنواره راه یافت.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال آثار به جشنواره پنجم به‌صورت اینترنتی بوده و از خردادماه امسال اعلام خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان تا نیمه اول مردادماه سال‌جاری فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

مسئول خانه عکاسان استان مرکزی در پایان افزود: همچنین امسال بناست تا کتاب جشنواره چهارم و پنجم عکس زمان همزمان با هم چاپ و منتشر شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.