اهدای فانوس پنجمین جشنواره “فیلم عمار” به هنرمند اراکی

به گزارش مرکزی دیلی ، رضا میرزایی در گفت‌و‌گوخبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به‌برگزاری پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار و موفقیت هنرمند اراکی در این جشنواره اظهار داشت: “فاخته جلایرنژاد” هنرمند ارزشمند اراکی در پنجمین جشنواره فیلم عمار با ساخت فیلم کوتاه “مادرانه” در بخش “فیلم ما” به موقیت خوبی دست یافت.

وی افزود: این هنرمند اراکی از فعالان حوزه واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان مرکزی است که موفق شده فانوس جشنواره پنجم را به‌خود اختصاص دهد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۰دیماه افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی “فیلم عمار” واقع در تهران برگزار شد که در افتتاحیه این جشنواره افرادی چون محمدرضا میری، نادر طالب زاده و خانواده شهدا حضور داشتند.

میرزایی خاطرنشان کرد: هیئت داوران این جشنواره شامل محمدحسین بدری، مهدی آذر پندار، عبدالرضا رستمی فر، محسن سوهانی و روح‌الله نامداری بودند که به‌قضاوت آثار هنرمندان در بخش “فیلم ما” پرداختند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: این هنرمند اراکی به‌سبب داشتن نگاهی تازه و متفاوت به‌کودکان فلسطین استفاده از ایجاز در بیان و قدرت انتقال خوب در اثر “مادرانه” خود موفق شد تا توجه داواران را به سمت اثر خود جلب کند.

میرزایی با اشاره به‌برنامه‌های مختلف پنجمین جشنواره “فیلم عمار” گفت: در طی این جشنواره در بخش های نماهنگ، فیلم ما، فیلمنامه، پژوهش، مقاله، نقدهای سینمایی و اقلام تبلیغی برگزیدگان به‌معرفی اثر خود پرداختند.

وی افزود: خوشبختانه استان مرکزی با وجود هنرمندان فعال در عرصه‌های مختلف دارای ظرفیت خوبی است که امیدواریم در زمینه‌های مختلف و جشنواره‌های گوناگون شاهد درخشش هرچه بیشتر هم استانیان عزیز در سطح کشور باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.