آصفری:پروژه نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک نیازمند حمایت اعتباری است

«حسن آصفری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:پروژه ۳۲۰ تختخوابی ولیعصر (عج) اراک سال آینده ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در بودجه پیشنهادی دارد در حالی که تکمیل آن ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز نیاز دارد و باید تمامی ابزار و راهکارها برای جذب بودجه به کار گرفته شود.

وی توضیح داد: استان مرکزی در حوزه فضاهای درمانی با فرسودگی بنا و پراکندگی امکانات درمانی در سطح مواجه است و می بایست هرچه سریعتر برای اصلاح نواقص و ارائه خدمات بهینه تلاش شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تجهیز بیمارستان خنداب به عنوان یکی از زیرساخت های مهم سلامت در این شهرستان محروم، در بودجه سال آینده اعتباری لحاظ نشده که باید در این خصوص نیز بازنگری لازم صورت پذیرد.

آصفری اظهار کرد: بودجه پیشنهادی عمرانی برای سال آینده استان مرکزی با ۲۳ درصد رشد به یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی، بودجه مصوب عمرانی امسال استان یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: رشد بودجه عمرانی در سال آینده در ردیف ملی نیست و تنها در حوزه اعتبارات عمرانی این افزایش رشد مشاهده می شود.

آصفری بیان کرد: بودجه پیشنهادی هزینه ای استان برای سال آینده نیز یکهزار و ۳۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک، در سال آینده ردیف اعتباری شفافی ندارد و بایستی این نقیصه هرچه سریعتر برطرف شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتبار امسال طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

آصفری پیشنهاد داد: سیاست فروش اموال مازاد وزارتخانه هاو تزریق اعتبارات در حوزه عمران و اشتغالزایی از سیاستهایی است که باید با حساسیت از آن بهره گرفته شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.