بیانیه جمعی از نخبگان فرهنگی زرندیه به مناسبت حماسه نهم دی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: ۹ دی اوج ولایتمداری و غیرتمندی ملت ایران بود و می توان گفت عشق ملت قهرمان ایران به امام راحل را ثابت کرد. ۹ دی سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی است.
راهپیمایی ۹ دی بزرگ ترین و تاریخی ترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که عشق ملت ایران به امام(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را برای همیشه تاریخ به جهانیان ثابت کرد، سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشینی از مواضع نادرست‌شان به ارمغان آورد.
نهم دی تنها حماسه ملی نبود، بلکه حماسه ای جهانی بود و زلزله ای در کاخ سفید یزدیان ایجاد نمود و ولوله ای در دل سران فتنه سبز اموی انداخت ۹ دی حماسه نبود بلکه حماسه ساز بوده، تاریخ نبوده بلکه تاریخ ساز بوده، زمان نبوده بلکه زمانه بوده است.
نهم دی عرق شرم امت را در طول تاریخ به خاطر بی بصیرتی در ماجرای ثقیفه پاک کرد.و اینک ما نخبگان فرهنگی شهرستان زرندیه در آستانه سالگرد این روز خدایی، ضمن بزرگداشت تبریک سالگرد این حماسه ماندگار به ملت ولایت مدار و غیور ایران ، بار دیگر با ناخدای انقلاب اسلامی بیعت خود را تازه می کنیم تا جهان و جهانیان بدانند این انقلاب همچون گذشته با درایت و حکمت بی نظیر یگانه علمدار حکیم خود و با بصیرت و وظیفه شناسی مردمانش با صلابت و افتخار پیش خواهد رفت تا پرچم عدالت طلبی خویش را به دست صاحب ومقتدای اصلی اش برساند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.