بهسازی و تجهیز پارک‌های دریاچه‌دار اراک

به گزارش مرکزی دیلی، احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اراک، با اشاره به زیباسازی پارک‌ها و فضای سبز اراک اظهار داشت: فضای سبز به عنوان یکی از عوامل ایجاد آرامش و نشاط در شهروندان است.

وی افزود: توجه به زیباسازی پارک‌ها و فضای سبز و تلاش در راستای گسترش آنها سبب می‌شود که از میزان آلودگی هوا نیز کاسته شود.

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اراک تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم سازمان زیباسازی شهرداری توجه به پارک‌ها سطح شهر است و در این راستا نیز اقدامات موثری را انجام داده است.

حسنی با اشاره به اهمیت‌ ایمنی در کنار زیبایی‌گفت: یکی از موارد مورد تاکید و دارای اهمیت توجه به بحث ایمنی در کنار موضوع زیبایی است و در این زمینه نیز اقدام به تجهیز پارک‌های دارای دریاچه به نرده‌های محافظ به منظور محافظت از کودکان کرده است.

وی افزود: نرده حفاظتی برای دریاچه‌ها و محیط‌های آبی درون پارک‌ها سبب می‌شود که از میزان صدمات و آسیب‌های احتمالی وارده در پارک‌ها کاسته شود.

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اراک تصریح کرد: از جمله بوستان‌های دارای دریاچه پارک شهر است که به سبب برخی مسائل یکی از ضروریات مورد نظر ایجاد نرده حفاظتی و بهسازی معابر بوده که شهرداری اراک اقدام به این کار کرده است.

حسنی با اشاره به اثرات حاصل شده از این بهسازی گفت: تجهیز و ایجاد نرده‌های حفاظتی سبب می‌شود علاوه بر افزایش زیبایی‌های بصری در بوستان‌ها امکان تردد هرچه بهتر فراهم شده تا رضایتمندی شهروندان را نیز به دنبال دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.