تجهیز اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، بابک‌عدلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان و نیز ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان باید گام‌های تاثیرگذاری برداشته شود، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید در راستای افزایش خدمات درمانی و بهداشتی اقدامات بسیار خوبی انجام شده که خدمات رسانی به بیماران را بسیار افزایش داده است.

وی افزود: در راستای بالا رفتن سطح کمی و کیفی خدمات به بیماران اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) از ۶ تخت به ۲۲ تخت ارتقا یافته که این مهم به منظور کاهش دغدغه‌های بیماران و خدمات‌رسانی بهینه به این افراد انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: اورژانس این بیمارستان با اعتباری بیش ۷ میلیارد ریال در ۱۲۰۰ متر مربع از محل اعتبارات و بودجه سالیانه به این بخش تجهیز شده است.

عدلی با اشاره به بخش های مختلف در این قسمت گفت: این قسمت دارای اورژانس زنان، اورژانس مردان، اطفال، روانپزشکی، اتاق عمل، اورژانس عفونی یا ایزوله، اورژانس سرپایی، بخش تریاژبوده که در هر قسمت پزشک متخصص به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازد.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) اراک یکی از بهترین و مجهز‌ترین مراکز درمانی استان است که خدمات لازم در بخش‌های مختلف درمانی را به بیمه‌شدگان تحت پوشش ارائه می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی ۳ مرکز درمانی وجود دارد که به بیماران و نیز مراجعه کنندگان شهرستان‌های همجوار خدمت رسانی می‌کند.

عدلی با اشاره به اهمیت توجه به نیازها و داشتن تعامل مسئولان با بیماران گفت: به منظور رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت مدیریت درمان تمام افراد از مدیریت ارشد درمان تا رده پایین را ملزم به پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و بیماران کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.