۳۰۰ تاکسی شهری اراک مجهز به سیستم تاکسیمتر هستند

به گزارش مرکزی دیلی، رضا علی نقی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به اینکه در سطح کلانشهر اراک ۲هزار و ۳۹۳ تاکسی مشغول به خدمت رسانی هستند، افزود: در حال حاضر حدود یک هشتم تاکسی شهری اراک مجهز به تاکسیمتر می باشند.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۹۳، باید تمامی تاکسی های شهری اراک مجهزبه سیستم تاکسیمتر شوند.

علی نقی پور ادامه داد: با استفاده از دستگاه تاکسیمتر، موقعیت تاکسی ها برای مدیریت ناوگان روی نقشه کنترل می شود و  این سیستم میزان هزینه پرداختی را محاسبه می نماید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر اراک همچنین از وجود رانندگان سودجو در خصوص افزایش کرایه خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه افراد متخلف و سود جو از وجود دستگاهی به نام تاکسیمتر سوء استفاده می کنند و با افزایش مسیر مورد نظر به دنبال افزایش هزینه دریافتی هستند.

این مقام مسئول از شهروندان اراکی درخواست کردکه با برخورد هرگونه تخلف و تغییر مسیر و حتی افزایش کرایه این مهم را با واحدهای بازرسی تاکسیرانی با شماره تماس ۳۲۷۷۴۰۰۴ درمیان گذاشته و حتما در اسرع وقت اقدام به شکایت نمایند.

وی همچنین خبر داد: ۲۵ درصد از تاکسی های شهر اراک فرسوده می باشند و این تاکسی ها باید به خودروهای تازه نفس تبدیل شوند.

علی نقی پور ابراز داشت: تعویض تاکسی ها بنابر تعیین سهمیه دولت به استانها صورت می گیرد که دوسالی است دولت هیچ سهمیه ای را به استان ها اختصاص نداده است اما تاکسی رانی شهر اراک برای رفع خودروهای فرسوده با چند خودروساز خصوصی صحبتهایی را مطرح نموده است و به دنبال قرارداد با یکی از شرکتهای خصوصی می باشد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.