راه اندازی پژوهشکده علوم محیطی در پیام نور اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی هادی غفاری در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: همچنین توسعه، تقویت و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در راستای کیفی‌سازی آموزش دانشگاه و راه‌اندازی مرکز رشد در دانشگاه پیام‌نور از جمله اولویت‌هاست.

غفاری افزود: احتمال دارد آذرماه امسال مرکز رشد دلیجان و ساوه راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی با بیان اینکه اولین شرکت دانش‌بنیان این دانشگاه توسط یکی از اعضای هیئت علمی راه‌اندازی شده، اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با صنایع برای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان از دیگر اولویت‌های این دانشگاه است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به پیشرفت در افق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: برنامه‌های بسیاری در کمیته اقتصاد مقاومتی در این راستا اجرایی شده از جمله تهیه پکیج‌های اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی تابلوی اطلاع‌رسانی اقتصاد مقاومتی در همه مراکز ۱۳گانه پیام‌نور استان، برگزاری کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی در ۱۳ شهر و فراخوان همایش اقتصاد مقاومتی برای کلیه دانشگاه‌ها.

غفاری با بیان اینکه در اسفندماه سال جاری میزبان همایش اقتصاد مقاومتی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: چاپ فصلنامه علمی پژوهشی تحت عنوان پروژه‌های توسعه اقتصاد، راه‌اندازی کانون قرآن و عترت، سایت نشریات دانشگاه پیام‌نور در این راستا قرار دارند.

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از اوایل دی ماه سال جاری از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز و آزمون در اردیبهشت ۹۴ برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی در ادامه از امکان‌پذیر شدن تحصیل دانشجویان در دو رشته به صورت همزمان در یک مقطع یا دو مقطع متفاوت خبر داد.

غفاری از دیگر فعالیت‌‌های فرهنگی و ورزشی دانشگاه به جشنواره تولیدات دانشجویی اعم از فناوری‌های جدید رباتیک و سازه‌های ماکارونی، تولیدات فرهنگی و هنری، مقالات و پایان‌نامه‌ها که همه در نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود، اشاره کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.