تاسیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، بهرام جعفری عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به نتایج  جلسه شورا اظهار داشت:هدف از تأسیس دفتر نمایندگی نیروی‌دریایی‌ارتش، شناسایی‌استعدادهای‌نخبگان توانمند و علاقه‎مند در نیروی دریایی و حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان ارتش جمهوری‌اسلامی‌به ویژه نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مصوبه شعبه ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی در استان به تصویب هیئت رئیسه آن رسیده و در حال حاضر انجام مقدمات و اجرایی  کردن این مصوبه در اداره نیروی انسانی و طرح و برنامه ریزی ارتش جمهوری اسلامی مبادرت می‎شود.

نماینده ارتش‌در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: در کشور ما فرهنگ اسلامی و شهادت رابطه تنگاتنگی داشته و شهادت‌در راه خدابسیار ارزشمند بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه از عوامل متفاوتی نظیر عوامل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، تمدن و فرهنگ نشأت می‎گیرد که باید به طور جدی به آن توجه شود.

جعفری با اشاره به ترویج فرهنگ‌ایثارگری گفت: فرهنگ ایثار و شهادت دارای نتایجی مانند پیشرفت اقتصادی، کاهش فقر، افزایش امنیت در جامعه و افزایش تأثیرگزاری دولت و حکومت است.

وی‌افزود: ۴ شهید شاخص استان در یادمان شهدا ارتش معرفی شده اند، نامگذاری بلوار انقلاب به نام شهیدعزیزالله کاظمی انجام گرفته است.

نماینده ارتش‌در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: برای ۳ شهید دیگر نیز اماکنی به شهرداری و سازمان زیباسازی معرفی شده بود که این مکان‌ها در تغییرات شهری به روگذر و زیرگذر تغییر یافته و شرایط نامگذاری را نداشتند که با مساعدت شهرداری محل دیگری برای این عزیزان در نظر گرفته شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.