ساماندهی ۱۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور این استان در عرصه های مختلف سازماندهی شدند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی شامگاه چهارشنبه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای تفرش ضمن تقدیر از اقدامات و زحمات دانشجویان جهادی، اظهار کرد: امروز بسیجیان با جهاد محرومیت زدایی و امیدآفرینی نقش مهمی را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی برعهده دارند چرا که فراگیر شدن خدمت صادقانه برای تحقق پیشرفت و عدالت راهبرد گروه های جهادی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کادر سازی برای گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای اردوهای جهادی و ترویج فرهنگ جهادی است تا جایی که در تربیت نیرو و ایجاد مسوولیت پذیری برای جوانان موثر نیز واقع شده، تاکید کرد: اردوهای جهادی در راستای رفع فقر و محرومیت در مناطق محروم بسیار اثرگذار و موفق بودند و نیاز است این الگوی موفق در مسایل فرهنگی و رفع آسیب های اجتماعی به کارگیری شود.

سردار کریمی تاکید کرد: جهادگران با ورود به هر عرصه ای که در آن حماسه ای از ایثار و ازخودگذشتگی وجود دارد، بدون هیچ ادعایی در میدان های خدمت به مردم حاضر شده اند و استقبال گرم مردم در مناطق محروم، به خصوص در روستاها از جهادگران بیانگر این مساله است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عرصه های فعالیت بسیج اردوهای جهادی است و جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی می کنند، خاطرنشان کرد: حضور جهادگران در مناطق محروم همراه با امید و نشاط است که این مساله نقش موثری در ترویج و توسعه گفتمان جهادی به دنبال دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از دانشجویان جهادگر در عرصه های مختلف، اضافه کرد: خوشبختانه و به برکت وجود جوانان انقلابی اردوهای جهادی دانشجویی همواره با استقبال و حضور قابل توجهی همراه است.

سردار کریمی یادآور شد: رزمایش های جهادی در تابستان با توجه به ظرفیت و شناسایی های انجام شده در مناطق مختلف برگزار می شود و یکی از مهمترین اقدامات جهادگران مساله محوری و شناسایی مسایل بوم محلات است که بر همین اساس برای خدمت رسانی حضور پیدا می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.